Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 27 apr 2024, 08:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Barbara Cartland
BerichtGeplaatst: 06 maart 2012, 14:55 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Ooit had ik eens heel lang geleden (denk zo'n 20 jaar of meer nu) tijdens het zappen op de BBC beland en zo op een kostuum film aanbeland. Blijven kijken natuurlijk en ik was behoorlijk weg van deze film. Deze is echt in mijn hoofd blijven hangen. Nooit geweten hoe de film heette. Ontdek ik per toeval op Chasingdreams onder het kopje verfilmde historische verhalen toch wel deze film zeker. Onmiddelijk gegoogled en op youtube dus inderdaad de film (weliswaar is stukken) gevonden die in mijn hoofd is blijven hangen. Nu ben ik dus erg nieuwsgierig naar het boek.

iemand die weet waar dit boek is te downloaden? indien mogelijk in het nederlands maar engels mag ook. :003:

Boek A hazard of hearts van Barbara Cartland

er zou ook een vervolg zijn op dit boek. Dus ook die graag. :003:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Barbara Cartland
BerichtGeplaatst: 06 maart 2012, 15:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ja herinner me de film ook :382: :D
met een nog héél jonge helena bonham carter :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Barbara Cartland
BerichtGeplaatst: 06 maart 2012, 15:38 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
ja nogal een verschil met haar latere rollen. Geloof dat ze graag bijzondere rollen heeft. Die van Bellatrix in Harry Potter is nogal wat anders dan haar rol in die Historische film. :shock:

Moet zeggen dat Lord Vulcan wel om op te eten was. :222:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Barbara Cartland
BerichtGeplaatst: 06 maart 2012, 19:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Het vervolg heet A ghost in Monte Carlo.

Het is niet echt een vervolg, maar het gaat over de dochter van Vulcan en Selena.

De boeken heb ik niet, beide films wel :mrgreen:

En wat Vulcan betreft : Dat is Sonja's avatar :wink: (Marcus Gilbert)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Barbara Cartland
BerichtGeplaatst: 07 maart 2012, 00:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Er zijn bij mijn weten vier boeken verfilmd van Barbara Cartland, Hazard of Hearts is daar de eerste van.
Er is ook nog een film met Hugh Grant : The Lady and the Highwayman.
A Ghost in Monte Carlo heeft dezelfde vrouwelijke hoofdrol als The Lady and the Highwayman : Lisette Anthony
Het vervolg op Hazard of Hearts is niet A Ghost in Monte Carlo, maar de vierde film : Duel of Hearts.
Als je me je e-adres doorstuurt, dan kan ik je wel aan Duel en Hazard helpen. Als je thuis bent in downloaden, kan ik je ook aan de 4 films helpen.



Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Barbara Cartland
BerichtGeplaatst: 07 maart 2012, 09:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Oeps, ja. Marleen heeft gelijk, foutje... :oops:

Je bedoelt natuurlijk die heerlijk 4-delige box, Marleen?
Puur genieten, vooral met een piepjonge Hugh Grant :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Barbara Cartland
BerichtGeplaatst: 07 maart 2012, 09:36 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Marleen schreef:
Er zijn bij mijn weten vier boeken verfilmd van Barbara Cartland, Hazard of Hearts is daar de eerste van.
Er is ook nog een film met Hugh Grant : The Lady and the Highwayman.
A Ghost in Monte Carlo heeft dezelfde vrouwelijke hoofdrol als The Lady and the Highwayman : Lisette Anthony
Het vervolg op Hazard of Hearts is niet A Ghost in Monte Carlo, maar de vierde film : Duel of Hearts.
Als je me je e-adres doorstuurt, dan kan ik je wel aan Duel en Hazard helpen. Als je thuis bent in downloaden, kan ik je ook aan de 4 films helpen.



Afbeelding

Oh dat zou erg lief zijn. Heb gegoogled op de boeken maar mijn virsuscanner gaf die site als onveilig aan dus dat werd niets.

Ik pb je wel even mijn e-mail adres van thuis. :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Barbara Cartland
BerichtGeplaatst: 07 maart 2012, 10:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Christy schreef:
Oeps, ja. Marleen heeft gelijk, foutje... :oops:

Je bedoelt natuurlijk die heerlijk 4-delige box, Marleen?
Puur genieten, vooral met een piepjonge Hugh Grant :wink:

Yep, inderdaad, de vier film zitten in 1 box, ik had de films indertijd ook op tv gezien, en toen ze op dvd uitkwamen, heb ik ze snel in huis gehaald :004: . De films zijn braaf genoeg om de komende vakantie eens 'los te laten' op de dochters :mrgreen: .


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Barbara Cartland
BerichtGeplaatst: 07 maart 2012, 13:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
OMG, heb overlaatst de "lady and the highwayman" gedownload... wat een draak, zeg :sleep: en dan hugh grant met een soort van nektapijt :mrgreen: , hij was daar nog heel ver van de rol in bridget jones... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Barbara Cartland
BerichtGeplaatst: 07 maart 2012, 16:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Geheel toevallig zag ik op Chasingdreams zelf dit staan:
http://www.chasingdreams.nl/extra/films/films.html


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Barbara Cartland
BerichtGeplaatst: 27 maart 2012, 21:09 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 sep 2007, 15:18
Berichten: 34
Woonplaats: Dordrecht
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb die box thuis als mega fan van Barbara! Ik kijk met regelmaat de films! Vorige week nog A Ghost in Monte Carlo gekeken....
Het zijn natuurlijk geen hoogstandjes die films maar vind dat ze wel mooi zijn als kostuumfilm! Daar hebben ze echt niet op bezuinigt! :cheer:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling