Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 23:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20 jun 2015, 11:22 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 okt 2011, 16:07
Berichten: 24
Er komt een nieuwe trilogie uit van Nora Roberts. De boeken worden uitgegeven door De Boekerij.

Deel 1: Verbonden door het lot (Blood Brothers) komt uit in oktober.
Deel 2: Op zoek naar de bron (The Hollow) komt uit in november.
Deel 3: De kracht van het hart (The Pagan stone) komt uit in januari 2016.

Ze kosten 15 euro.

Ook een nieuw boek van Kate Morton: Aan de rand van het meer. Verschijnt in oktober.

Van de serie van Bella André verschijnen 2 nieuwe delen: Als je van mij was en de ware voor jou.

Nieuwe Kristin Hannah: Verder dan de sterren. Verschijnt in januari.

Nieuwe Charlotte de Monchy: Enkeltje Ierland verschijnt in November.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 jun 2015, 16:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Ben altijd blij met een 'verwacht' rubriek.
Maar waar haal je deze informatie ? Heb gekeken op de site van Boekerij maar er niet slimmer van geworden :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 jun 2015, 16:50 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 okt 2011, 16:07
Berichten: 24
Nee klopt. Staan (nog) niet op de site van De Boekerij. Als je Issuu.com intypt krijg je allerlei (heel veel) brochures ook van uitgeverijen. Je scrolt tot je de najaarsbrochure 2015 van De Boekerij ziet. Daar klik je op en kan je alle boeken zien die van het najaar uitkomen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 jun 2015, 17:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Bij FantasticFiction staan ook altijd de verwachte boeken op de site van de schrijver/schrijfster.
Die nieuwe trilogie van Roberts lijkt me wel mooi en met een boek van Morton ben ik ook altijd blij.
Ik heb ook wel eens een catalogus bekeken waar nieuwe pockets in staan, boeken die al in hardcover waren uitgekomen.
Maar als pocket veel goedkoper zijn. Ik doe even een link bij van de zomercatalogus 2015 met verschillende genres.
http://www.lsamsterdam.nl/catalogus/.
Misschien doen jullie nieuwe tips op om boeken te lezen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling