Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 10:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 mei 2015, 20:04 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 mei 2015, 16:56
Berichten: 3
Dag allemaal,

Ik ga mijn boekenkast opruimen en een grote stapel engelstalige historische romans wegdoen. Ik wou ze verkopen voor 2 euro per stuk of 5 voor 7,50 (exclusief eventuele verzendkosten). Ophalen kan ook (in Amsterdam).

Het is vooral veel regency, van o.a. Mary Balogh, Ashley March, Candace Camp, Eloisa James, Julia Quinn, Sherry Thomas, Loretta Chase, Olivia Parker, Celeste Bradley, etc. Het is een flinke plank met boeken, dus heb niet een volledige lijst gemaakt, maar wel foto's (die ik hier helaas niet kan posten, maar je kan ze ook vinden op marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/boeken/roma ... ousPage=lr).
Als je nieuwsgierig bent/interesse hebt laat me weten.

Groetjes,
Maggie


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 mei 2015, 15:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Dag Maggie,

Fijn dat je je boeken op Marktplaats hebt gezet. Natuurlijk kopen en verkopen leden van dit forum ook boeken aan elkaar maar over het algemeen doen we dat als we wat langer actief zijn en als we elkaar wat beter kennen en ook leuke berichten delen met elkaar.

Zomaar aanmelden en als eerste (en enige) bericht je boeken dumpen is niet helemaal wat we willen.

Ben je van plan actief lid te worden van dit forum?

Groet,
Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 mei 2015, 08:54 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 mei 2015, 16:56
Berichten: 3
Dag Jeanette,

Dat begrijp ik, maar ik kom niet zomaar toevallig hier terecht. Ik ben jaren geleden ook lid geweest van dit forum. En nu ging ik mijn kast opruimen en zat ik na te denken wie misschien plezier beleeft aan deze boeken.... Toen moest ik aan dit forum denken. Maar omdat ik hier weer geen foto's kan plaatsen (en ik nog twee kratten vol heb), heb ik ze maar op marktplaats gezet.

Hoe dan ook, mochten hier liefhebbers zitten die geinterreseerd zijn, dan hoor ik het graag.

Groet,
MaggieNL


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 mei 2015, 09:22 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Maggie,

Prima. Ik hoop voor je dat je ze kwijtraakt. Ik denk overigens dat je meer kans maakt als je de titels zou vermelden.

Ik zie bijvoorbeeld (op de foto's) dat er titels bijzitten die best heel gewild zullen zijn zoals Loretta Chase - Lord of Scoundrels enzo.

Succes!

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 17 mei 2015, 13:00 
Offline
Nieuw Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 mei 2015, 16:56
Berichten: 3
Dank , Jeanette.

Ja, misschien moet ik toch een lijst maken, maar het zijn zeker 60 boeken en dat is nogal een uitzoekklus, dus daar moet ik ff tijd voor maken.

Heb op marktplaats wel alvast nog meer foto's gezet (op alfabet):
http://link.marktplaats.nl/m930030128
Dag!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling