Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 14:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Soof
BerichtGeplaatst: 08 feb 2014, 10:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Soof – kort voor Sophie – (Lies Visschedijk) nadert de 40 en heeft alles wat ze ooit wilde: 3 leuke kinderen, een klein cateringbedrijfje, een lieve man Kasper (Fedja van Huêt) en een heerlijk huis. Tot ze zich op een dag afvraagt: “is this all there is?” Het cateringbedrijfje wil niet echt van de grond komen, haar drie kinderen slokken al haar tijd op en ze kan niet echt rekenen op Kasper, die zijn tijd vooral in zijn eigen werk stopt. Als Soof tijdens een etentje choreograaf Jim (Dan Karaty) tegen het goddelijke lijf loopt is er meteen een klik. Even iemand die haar ziet om wie ze is, zich niet meteen afvraagt wie de kinderen naar hockey brengt en die haar het gevoel geeft bijzonder te zijn. Als de relatie tussen Soof en Jim onbedoeld uit de hand dreigt te lopen en de verbouwing van Soofs tuinhuis tot professionele keuken zijn tol eist, dringt de vraag zich langzaam op of Kasper nog wel die woest-aantrekkelijke man is, waar Soof ooit voor viel. En hoe meer ze grip probeert te krijgen op haar leven, des te meer lijkt dit te ontsporen.

Ongetwijfeld ben ik niet de enige die deze film heeft gezien, hij draait nog in de bioscoop en hij is echt geweldig leuk!!
Met oa. Lies Visschedijk, Fedja van Huêt, Dan Karaty, en Chantal Janzen in de hoofdrol.
Je ligt regelmatig in een deuk van 't lachen, en uiteraard toch met een belangrijke boodschap aan het einde!

http://soofdefilm.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Soof
BerichtGeplaatst: 13 feb 2014, 17:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 08:20
Berichten: 622
Woonplaats: Amsterdam
Jaaa ik heb hem ook gezien... hij is leeukkkk...

Ik geef het eerlijk toe, ik hou niet van Nederlandse films. Vind ze onecht, draait altijd om seks pfff.. en heeft nooit een verhaal.

Maar sinds ik Spijt heb gezien, is mijn mening wat veranderd en sinds ik Soof heb gezien helemaal. De Nederlandse filmindustrie heeft de smaak te pakken en de acteurs van nu zijn ook heel goed.

Soof, wat heb ik gelachen zeg en wat herkenbaar hihi..

Tip: vooral zien :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Soof
BerichtGeplaatst: 13 feb 2014, 20:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Priya schreef:
Jaaa ik heb hem ook gezien... hij is leeukkkk...

Ik geef het eerlijk toe, ik hou niet van Nederlandse films. Vind ze onecht, draait altijd om seks pfff.. en heeft nooit een verhaal.

Maar sinds ik Spijt heb gezien, is mijn mening wat veranderd en sinds ik Soof heb gezien helemaal. De Nederlandse filmindustrie heeft de smaak te pakken en de acteurs van nu zijn ook heel goed.

Soof, wat heb ik gelachen zeg en wat herkenbaar hihi..

Tip: vooral zien :382:


Hahaha, ik ging al bijna denken dat ik de enige was die hem heeft gezien :mrgreen:
Leuke beoordeling Priya :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Soof
BerichtGeplaatst: 13 feb 2014, 21:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Ik had 2 kaarten maar ik heb ze aan m,n dochter gegeven.

Zij is met haar vriend geweest en beiden vonden hem leuk


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling