Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 19:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 jan 2013, 16:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Bedankt voor het aanbod Jeanette. Mocht het engels bevallen dan hoor je wel van me, eerst moet de computer leger worden. Het staat heel erg vol :oops: , zowel in nederlands als in engels. Mijn man begon al te klagen dat er veel te veel opstond :003: . Maar hij houdt helemaal niet van lezen dus dat kan ik hem niet kwalijk nemen.

Hebben jij en de anderen dat ook, alles willen hebben en verzamelen? Heb nog geen letter engels gelezen maar als ik op fantasticfiction kijk zie ik steeds meer schrijvers met boeken die me wel wat lijken. Ben ontzettend hebberig wat boeken betreft :oops: .

denk dat ik hierna Linda Leal Miller ga lezen met Sierra,s homecoming. Intiem heeft de nederlandse versie uitgegeven dus het valt qua aantal blz. wel mee. Lijkt me wel verstandig om rustig aan te beginnen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jan 2013, 16:20 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Ja ik vind de BDB geweldig. Heb je ook de Insiders Guide? Met interviews met de Brothers en allerlei andere zaken? Zo leuk.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jan 2013, 16:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Citaat:
eerst moet de computer leger worden. Het staat heel erg vol


Gelukkig heb ik zoveel ruimte dat ik daar geen last van heb. Maar dan zet je ze toch gewoon op DVD? Wel zo handig.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jan 2013, 16:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 aug 2005, 14:01
Stemming:
Blij
Berichten: 758
Woonplaats: Maasbracht
Nationale vlag:
Netherlands
Jeanette schreef:
Ja ik vind de BDB geweldig. Heb je ook de Insiders Guide? Met interviews met de Brothers en allerlei andere zaken? Zo leuk.

Jeanette



Yep :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jan 2013, 16:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Ik geloof dat dat ik dat binnenkort ook wel doe, of liever gezegd laat ik dat Erik doen. Zal hij vast niet erg vinden. Moet er niet aan denken dat de computer een keer crasht en ik dan echt alles kwijt ben :woest: . Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jan 2013, 17:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
monique1970 schreef:
Hebben jij en de anderen dat ook, alles willen hebben en verzamelen? Heb nog geen letter engels gelezen maar als ik op fantasticfiction kijk zie ik steeds meer schrijvers met boeken die me wel wat lijken. Ben ontzettend hebberig wat boeken betreft :oops: .


Ik ben ontzettend blij dat ook eens van iemand anders te horen :wink:
Dus zoooooo abnormaal ben ik dan toch niet :o :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jan 2013, 18:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Alie schreef:
:mrgreen:
Haha die Jeanette! De BDB hebben je goed te pakken, of niet! Ik zie je op meerdere plekken de BDB roemen :boek:
Zelf heb ik tot en met Lover Enshrined gelezen :382: die andere delen heb ik nog niet :D

Wat betreft de vraag wat als eerst te lezen, ik zou een schrijfster kiezen waarvan je in het nederlands al wat hebt gelezen en die je goed vind :382:


leuk inderdaad, maar het is ook een steengoede serie! ik kan zelf niet wachten tot het volgende deel uitkomt, nog eventjes wachten, we zitten inmiddels al in het goede jaar dus het komt dichterbij

maar Monique ik lees inderdaad heel graag het genre paranormal romance hoewel ik er ook al wel achter ben gekomen dat binnen dit genre ook nog weer veel verschil in zit
ik lees al heel mijn leven, zoals velen hier, maar van "oorsprong" is mijn gere wel de hedendaagse roman en romantic suspense maar ik ben ook groot fan van Nora Roberts (zeker ook een aanrader) en zij begon ook steeds vaker romans te schrijven met een paranormal romance tintje en zodoende ben ik langzaam aan ook die kant op getrokken
en voor die lijst had ik hulp van een aantal andere dames hier :382:

de vampierenreeks van Erin Quinn heb ik ook gelezen, vond ik op zich leuk voor een keer, maar er zijn naar mijn mening zoveel meer boeken in dit genre die beter zijn. Het voordeel van deze is wel dat ze makkelijk weg lezen

En wat dat betreft vind ik het ook een goede tip om een boek te lezen wat je al een keer hebt gelezen.

En mocht je van het genre chicklit houden dan vind ik Jill Mansell een aanrader (ben zelf niet zo van het genre maar haar boeken vind ik leuk)

En ik ben er sinds ik bij dit forum ben aangesloten inderdaad achter gekomen dat binnen historische romans ook nog weer heel mogelijkheden zijn. Ik ben ze inmiddels wel meer gaan lezen, zo heb ik de highlander serie door Karen Marie Moning verslonden en ik heb de historsche romans verzameld van de auteurs waar ik fan van ben binnen het hedendaagse genre zoals Judith McNaught en Iris Johansen

nou ja, zoals je wel kunt lezen, vind vrij veel leuk :D

ik ben trouwens wel erg benieuwd welk boek je gaat kiezen om als eerste te lezen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 jan 2013, 18:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Citaat:
Hebben jij en de anderen dat ook, alles willen hebben en verzamelen? Heb nog geen letter engels gelezen maar als ik op fantasticfiction kijk zie ik steeds meer schrijvers met boeken die me wel wat lijken. Ben ontzettend hebberig wat boeken betreft .


en dit is zoooooooooooo herkenbaar :cooldance: :wave: :003:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 jan 2013, 09:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
@Nicky, Je bent echt niet abnormaal hoor. We zijn gewoon helemaal verslaafd aan onze hobby en dat is helemaal niet erg :D .Het ontbreekt ons alleen aan tijd om alle boeken te lezen :oops: .

Lalea, ik lees ook al bijna mijn hele leven, als enig kind moest ik mezelf zien te vermaken. Ben begonnen met de Harlequin boekjes en de historische romans. Mijn ouders waren lid van boek en plaat en later ECI. Dus toen ik uit huis ging had ik al een hele verzameling. Vooral aan Harlequin alleen had ik al bijn 1000 boekjes die ik later allemaal heb verkocht. Bijna alle soorten had ik wel: bouquet, intiem, baccara, love swept, tiffany,s en natuurlijk de candlelights. Tegenwoordig lees ik bijna alles namelijk nog steeds Harlequin maar dan vooral de HNQ romans en de IBS reeks. Natuurlijk nog steeds historisch maar ook thrillers, pre-historisch, fantasy en de gewone romans. En af en toe een candelight.
Mijn favo schrijvers zijn Robyn Carr, Linda Leal Miller , Judith Lennox, Wilbur Smith [ de Courteny,s serie], Bertrice Small enz. Fantasy is vrij nieuw voor mij maar Juliet Marillier vind ik ook vrij goed en Raymond Feist. De meeste boeken moet ik nog lezen.
Zag in je paranormal lijst ook Shana Abe staan, Van haar heb ik 5 engelse titels, helaas mis ik het laatste deel van de dragon,s serie. Lijken me hele mooie boeken maar ik begin met Linda Leal Miller, Sierra,s homecoming.
Van Nora Roberts heb ik alleen nederlandse titels, meeste zijn de spannende romans maar ook wel de Harlequin boekjes.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 jan 2013, 13:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Ik heb net Linda Leal Miller ingeladen, blijkt tot mij grote verrassing dat het 2 verhalen in 1 boek is. Dus het verhaal van Meg en Brad heb ik nu ook waardoor ik de hele serie compleet heb :001: . nu nog even afwachten of de verhalen in het engels kan volgen. Ik begin vanmiddag , ben benieuwd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 jan 2013, 14:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
monique1970 schreef:
Ik heb net Linda Leal Miller ingeladen, blijkt tot mij grote verrassing dat het 2 verhalen in 1 boek is. Dus het verhaal van Meg en Brad heb ik nu ook waardoor ik de hele serie compleet heb :001: . nu nog even afwachten of de verhalen in het engels kan volgen. Ik begin vanmiddag , ben benieuwd.


leuke verrassing en ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden, hopelijk bevalt het want dan zijn er opeens zooooveel meer boeken beschikbaar
Laat je het weten wat je ervan vindt?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jan 2013, 09:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Het verhaal bestaat uit 16 hoofstukken en heb nu de eerste 4 gelezen. Ik moet zeggen dat het wel meevalt, ik had verwacht dat het moeilijker ging. Maar ik moet me wel heel goed concentreren en niet alle woorden zijn te volgen. In gedachten probeer ik het naar het nederlands te vertalen, misschien niet zo,n goed idee.Ben wel van plan vaker engels te lezen maar bouw het langzaam en rustig op. Het begin is er :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jan 2013, 18:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Leuk! en het went vanzelf hoor!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 jan 2013, 12:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Heb Sierra,s homecoming uit en het was echt een prachtig verhaal. Op een paar woorden na kon ik het redelijk goed volgen. Ik geloof dat ik het verhaal van Meg en Brad er maar meteen achteraan doe. Zo wen ik het makkelijkste aan het engelse lezen. En met de kinderen op school kan ik met beter concentreren dan dat ze in huis zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 jan 2013, 15:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Jeanette schreef:
Black Dagger Brotherhood van J.R. Ward. Goed te volgen en fantastisch boeken.

Als je echter bang bent dat je nog erg moet wennen aan het Engels lezen dan zou ik een boek kiezen dat je al in het Nederlands gelezen hebt.

Jeanette



Klinkt goed :382: Weet jij wanneer deze in het nederlands vertaald worden ?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling