Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 22:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06 okt 2014, 08:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Joseph O'Loughlin is gelukkig getrouwd, heeft een leuke dochter en een aardige carrière als psycholoog. Hij heeft een zwak voor de zogenaamde 'moeilijke gevallen', zoals Bobby: een eenzame, verknipte jongen die zijn moeder haat en zichzelf verwondt.
Maar zelfs een volmaakt leven kan aan een zijden draadje hangen. Een dode vrouw, een gefrustreerde patiënt en een leugentje om bestwil betekenen Joe's ondergang. Zijn gelukkige wereld verandert langzaam in een hel.
De verdenking is het portret van een man die probeert af te dalen tot de diepste krochten van een ongelukkige ziel, voorbij goed en kwaad, en daardoor zijn eigen graf graaft.


Het derde boek dat ik gelezen heb in de serie van O'Loughlin. ( nu pas in de juiste volgorde :wink: )
Joseph (Joe) O'Loughlin werkt als psycholoog en heeft zijn leven goed voor elkaar. Toch neemt dat leven een andere wending aan als Joe te horen krijgt dat hij aan de ziekte van Parkinson lijdt. Hij is dit nog aan het verwerken als een van zijn oud-patiënten dood gevonden wordt. Ze is vermoord. Ontzettend spannend boek waarin psycholoog Joseph O’Loughlin op zoek gaat naar degene, die hem voor een moord op wil laten draaien.
Zal Bobby er dan toch iets mee te maken hebben?

De schrijfstijl is wederom zeer prettig, boeiend en verrassend te noemen. En de droge humor van Joe bracht me regelmatig aan het lachen, toch aan de andere kant bouwt de spanning zich op.
Vooral de laatste 100 blz. waren onverwacht spannend, als je van thrillers houdt is het zeker een aanrader! :382:

Beoordeling: 9


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 okt 2014, 14:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Joseph O'Loughlin


1.De verdenking - The suspect

2.Het verlies - Lost

3.Gebroken - Shatter

4.Boetedoening - Bleed for me


Hoi Mirjan

Lijkt me erg goed, ik zie dat ik ze ook heb.

Maar volgens boekbeschrijvingen is dit de volgorde.
Klopt dit ??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 okt 2014, 08:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi Sonja,

Er zijn ondertussen nog een paar delen bij gekomen.

Auteur: Michael Robotham
Seriepersonage: Joseph O'Loughlin

1. The Suspect (2003, De verdenking)
2. Lost / The Drowning Man (2005, Het verlies)
3. Shatter (2007, Gebroken)
4. Bleed For Me (2010, Boetedoening)
5. The Wreckage (2011, De afrekening)
6. Say You're Sorry (2012, Zeg dat het je spijt)
7. Watching You (2013, Door mijn ogen)

Je kan ze ook los van elkaar lezen, ik ben namelijk begonnen met "Door mijn ogen" :roll:
Maar omdat de stijl mij zo aansprak ben ik nu toch op volgorde aan het lezen. Lijkt me inderdaad ook een serie voor jou :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 okt 2014, 20:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Ga er binnen kort aan beginnen :D

Groetjes Sonja


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 okt 2014, 07:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Sonja schreef:
Ga er binnen kort aan beginnen :D

Groetjes Sonja


Veel leesplezier :boek:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling