Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 09:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 aug 2014, 08:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Psycholoog Joe O'Loughlin wordt op een nacht opgeroepen wanneer zijn dochters beste vriendin, Sienna Hegarty, als vermist is opgegeven. Joe vindt het meisje onder een boom, besmeurd met bloed en niet in staat om te praten. Het lichaam van Sienna's vader wordt gevonden in haar slaapkamer, vermoord. Ondanks het overtuigende bewijs blijft Joe geloven in Sienna's onschuld en hij verdiept zich in de zaak.

Zijn onderzoek leidt hem naar een wereld van seksueel misbruik, chantage, rechtszaken en politieke intriges. Samen met zijn oude vriend, de voormalige politie-inspecteur Vincent Ruiz, komt Joe achter de naam van de dader. Dan begint de wanhopige zoektocht naar de man die jarenlang ongestraft de vreselijkste misdaden wist te plegen.


Vanaf de eerste bladzijde zat ik in het verhaal, wat een goede thriller is dit. Psycholoog Joe O'Loughlin geeft het boek nog een extra humoristisch tintje. Ik had nog niet zo veel van hem gehoord, maar na het boek "Door mijn ogen" was ik zeer enthousiast.
Dit verhaal is wederom geweldig geschreven en bevat spanning ten top! Ondanks de spanning leest het toch heel gemakkelijk, wat ook wel komt door de eenvoudige dialogen in dit boek. Is moeilijk tussentijds weg te leggen, je wil steeds weten hoe het verder gaat :boek:
Samengevat: een echte aanrader! Ik kijk uit naar het volgende boek!

Beoordeling: 9


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling