Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 13:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05 jul 2014, 11:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Marnie Logan heeft regelmatig het gevoel dat ze bekeken wordt: een warme adem in haar nek, een schaduw vanuit een ooghoek die verdwijnt zodra ze zich omdraait. Haar man Daniel wordt vermist en Marnie kan niet bij zijn bankrekening of levensverzekering, waardoor ze hun gezin niet kan onderhouden. Radeloos en depressief zoekt ze hulp bij klinisch psycholoog Joe O’Loughlin.
Joe wantrouwt Marnie echter omdat ze weigert over haar verleden te praten. Dan krijgt hij Daniels Grote Rode Boek in handen – een collage van foto’s, anekdotes en interviews over Marnies leven. Dit boek was ooit bedoeld als een verjaardagscadeau voor haar. Vlak voor zijn verdwijning deed Daniel een schokkende ontdekking. Ieder - een die Marnie ooit kwaad heeft gedaan, heeft dat zwaar moeten bekopen. En nu Joe in haar leven is zou hij wel eens de volgende kunnen zijn.


Wie is Marnie Logan? Is zij een uitgekookte engel der wrake of de onschuld zelve? Haar leven is vergeven van de mysteries. Haar echtgenoot Daniel wordt al ruim een jaar vermist, en zijn louche geldschieters willen haar dwingen Daniels schulden af te betalen. Dat hadden ze beter niet kunnen doen......
Voor mij de eerste keer dat ik iets lees van Michael Robotham, en ik ben meteen verkocht. Wat een fantastische psychologische thriller!!
Zelfstandig te lezen verhaal in de serie rond psychiater Joe O’Loughlin. Gewoon om zijn heldere schrijfstijl, zijn verrassende wendingen, zijn psychologische inzichten en nog veel meer.
Ik ben meestal niet snel verrast, maar in dit geval viel regelmatig mijn mond open.
Absoluut een aanrader!!

Beoordeling: 9,5


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 06 jul 2014, 16:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Mooie beoordeling :382:

Ga hem zeker lezen :wink: .


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling