Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 00:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21 jun 2014, 14:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Dit boek spelt zich af in Chili, tijdens en de burgeroorlog. Hoofdpersoon is Norma, zij werkt voor de radio. Al 10 jaar presenteert zij op zondag een special programma, radio verloren stad. Hierin kunnen mensen de naam van vermiste familieleden en/of vrienden doorgeven. Dan komt er een 11 jarige jongen bij het station met een lijst namen. Hij komt uit het oerwoud en woont in dorp 1797. Tijdens de oorlog Mogen de namen van mogelijke verraders niet worden genoemd en worden plaatsnamen vervangen door nummers. Op de lijst staat een naam die Norma kent, heel goed kent. Waarom is er tegen het jongentje, Victor, gezegd dat Norma voor hem zou zorgen? Op welke manier staan de dingen met elkaar in verband?

Ik geef het boek als cijfer een 8,5.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 jun 2014, 23:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Radio Verloren Stad is een enorm populair programma in een Zuid-Amerikaans land, waar honderdduizenden elkaar zijn kwijtgeraakt door oorlog en terreur.

De journaliste Norma probeert in het programma vermiste personen op te sporen door middel van oproepen.
Haar stem brengt troost aan alle luisteraars, zowel in de arme voorsteden als in de indiaanse nederzettingen in de bergen en het oerwoud.

Op een dag stapt een elfjarige jongen binnen bij de redactie van Radio Verloren Stad. Victor komt van ver, uit het ontwrichte dorp nummer 1797, en heeft een lange lijst bij zich met namen van vermiste personen.

Tot haar ontsteltenis ontdekt Norma de schuilnaam van haar echtgenoot Rey, die ze al tien jaar geleden uit het oog verloren is.
Samen met Victor gaat ze hem zoeken.




ik heb bovenstaande beschrijving even bij bol.com gelezen.
Lijkt me wel goed :382:

Ik heb even een klein stukje gelezen uit het inkijk exemplaar en wordt toch wel nieuwsgierig :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 aug 2014, 13:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Weer zo'n boek dat helaas al lange tijd (nog) ongelezen in mijn boekenkast staat............ Zo te lezen wordt het tijd dat ik het boek eens ga lezen.

Mijn stapel nog te lezen boeken groeit al jaren zeer snel. Het helpt niet dat ik daarnaast ook een actieve gebruiker (lener) van de bibliotheek ben :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling