Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 19:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 apr 2014, 10:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Er zijn al vijf meisjes vermoord. Eén meisje weet te ontsnappen en kan als de enige getuigen tegen de daders. Maar iemand doet er alles aan om haar het zwijgen op te leggen…

Ook Susannah Vartanian is in het verleden slachtoffer geweest van een geweldsdelict. Samen met Luke Papadopoulos probeert ze de daders op te sporen voordat nog meer meisjes aan hun gruwelpraktijken ten prooi vallen.

De zaak leidt hen naar schimmige internetchatrooms en naar een duistere wereld vol geweld, chantage en prostitutie. Ze komen een gigantisch netwerk van vrouwenhandelaars op het spoor dat zo complex in elkaar steekt dat het onmogelijk is nog te weten wie er te vertrouwen valt en wie niet. En de gewetenloze moordenaars doen er alles aan om te zorgen dat het spoor niet naar hen leidt, en daarbij ontzien ze niemand…


Deel 3 van De Vartanian Trilogie.
Na Sterf voor mij en Schreeuw voor mij, was het voor mij vanzelfsprekend om ook Moord voor mij te lezen. Ik was na de eerste twee boeken van Karen Rose razend enthousiast, en het enthousiasme is niet afgenomen.
Wederom een erg spannend en goed verhaal met lugubere details, zou absoluut een goede serie zijn om verfilmd te worden.
Enige nadeel waren de vele karakters, waardoor het af en toe moeilijk was om in één ruk door te lezen.

Monica, je had helemaal gelijk!! Deel 3 heeft weer veel goed gemaakt, het is geen enkel moment saai geweest.
Als je graag een spannende thriller leest is dit zeker een aanrader :382:

Beoordeling: 9,5


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 apr 2014, 10:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Mirjan schreef:

Monica, je had helemaal gelijk!! Deel 3 heeft weer veel goed gemaakt, het is geen enkel moment saai geweest.
Als je graag een spannende thriller leest is dit zeker een aanrader :382:

Beoordeling: 9,5


De andere [vertaalde] boeken van haar zijn ook erg goed. :D
Dat is geen serie, hoewel je wel eens personages uit een ander boek tegenkomt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 apr 2014, 16:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb de volgende al klaar liggen inderdaad :mrgreen:
De mond gesnoerd, ga er nu in beginnen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling