Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 15:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28 dec 2013, 16:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
De Britse forensisch antropoloog David Hunter (opgeleid op de Amerikaanse 'Body Farm') heeft zich na een persoonlijke tragedie teruggetrokken als huisarts in een dorpje in Norfolk. Maar als twee jongens uit het dorp een al in verregaande staat van ontbinding verkerend lijk vinden, ontdekt de politie zijn expertise en roept zijn hulp in. Het slachtoffer, een jonge vrouw, blijkt nog enige dagen geleefd te hebben voordat zij werd vermoord en als er een tweede vrouw verdwijnt, begint voor Hunter en de politie een race tegen de klok om de dader te vinden.

Door een tip van een vriend ben ik dit boek gaan lezen, het hoort bij een serie van 4 boeken ( David Hunter Serie )
De opbouw is spannend. De hoofdrolspeler start zijn avontuur in een tot dan nog rustig, afgelegen en onaangetast plattelandsdorp. Vanuit het nieuwe avontuur als dokter beland hij al snel een heftige thriller wanneer het stoffelijk overschot van iemand wordt gevonden.
De wendingen aan het einde van het verhaal (plot) is echt verrassend. Ik had echt zoiets van: "Nee, dat kan niet". Zat regelmatig op het puntje van m'n stoel! Beckett wijkt niet te veel af van zijn verhaal, schrijft to the point en het is geschreven of het een echt verhaal is die je over de schouder mee beleefd. Het is hierdoor een echte spannende pageturner!

Het past wel in de stijl van Karin Slaughter, zeker de moeite waard als je van thrillers houdt.

Beoordeling: 10


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 31 dec 2013, 23:09 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Mooie beoordeling :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 feb 2014, 23:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Poeh wat een spannend ( soms gruwelijk ) boek zeg, heb hem afgelopen nacht uitgelezen.

De schrijfstijl was in begin echt wel even wennen.
Had echt even het idee dit is niets voor mij.
Het duurde toch wel bijna 30 blz voor ik er een beetje in kwam en het wende

De schrijfstijl is toch anders dan anders, een beetje ik vorm soms een klein stukje vooruit blik.
Maar wat ik al zei dat went best snel.

Maar ik vond hem echt goed zeg :wink: .
Je wordt op het laatst toch nog een paar keer op het verkeerde ben gezet qua dader.

Op de laatste blz gebeurt er iets en denk je wat een k. u. t. verhaal, maar het komt gelukkig goed ha ha .

Smaakt naar meer :D

Maar weer een goede schrijver erbij :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 feb 2014, 07:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Sonja schreef:
Poeh wat een spannend ( soms gruwelijk ) boek zeg, heb hem afgelopen nacht uitgelezen.

De schrijfstijl was in begin echt wel even wennen.
Had echt even het idee dit is niets voor mij.
Het duurde toch wel bijna 30 blz voor ik er een beetje in kwam en het wende

De schrijfstijl is toch anders dan anders, een beetje ik vorm soms een klein stukje vooruit blik.
Maar wat ik al zei dat went best snel.

Maar ik vond hem echt goed zeg :wink: .
Je wordt op het laatst toch nog een paar keer op het verkeerde ben gezet qua dader.

Op de laatste blz gebeurt er iets en denk je wat een k. u. t. verhaal, maar het komt gelukkig goed ha ha .

Smaakt naar meer :D



Maar weer een goede schrijver erbij :382:


Heey, wat goed dat je toch hebt doorgezet met lezen. Maar ik snap wat je bedoeld hoor, het is anders dan we gewend zijn. Ben benieuwd of je de volgende delen ook nog gaat lezen. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 feb 2014, 20:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
zeker :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling