Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 15:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Lars Kepler Hypnose
BerichtGeplaatst: 07 aug 2013, 22:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Lars Kepler- Hypnose

Hij had gezworen nooit meer iemand onder hypnose te brengen. Nu breekt hij zijn belofte om levens te redden, maar zet daarmee zijn eigen leven op het spel.

Tien jaar geleden heeft Erik Maria Bark besloten zijn leven als hypnotiseur naast zich neer te leggen. Maar als inspecteur Joona Linna hem om hulp vraagt bij een moordzaak waarbij de levens van twee jonge mensen op het spel staan, heeft Erik geen andere keuze. Hij doet wat hij heeft afgezworen en brengt een zwaargewonde getuige onder hypnose. Al snel wordt duidelijk dat Erik de prijs moet betalen voor zijn verbroken belofte.

De deuren naar de hel lijken geopend en Erik wordt getroffen door een serie gewelddadige en onverklaarbare gebeurtenissen. Gebeurtenissen die ook zijn gezin meesleuren in een vreselijke nachtmerrie.

Geweldig boek , spannend en tot op het laatst vraag je je af wie het gedaan heeft.
Je wordt steeds op het verkeerde been gezet, makkelijk leesbaar en in een paar dagen uitgelezen
Dit is het eerste deel,

Deel 2 Contract
deel 3 Getuige
deel 4 Slaap

De thriller is het eerste gezamenlijke werk van schrijversechtpaar Alexandra Coelho Ahndoril en Alexander Ahndoril. Verschillende verhaallijnen blijken uiteindelijk met elkaar te maken te hebben.

Men zegt dat het qua spanning is het te vergelijken met de Millenniumtrilogie van Stieg Larsson. Deze heb ik echter alleen op dvd gezien
maar vond deze al steengoed.

Sonja 09-08-2013


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Lars Kepler Hypnose
BerichtGeplaatst: 08 aug 2013, 06:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Mooie beoordeling Sonja! Ik heb deze ook op de e-reader staan, en hoe jij erover schrijft zou ik er zó in willen beginnen :382:
De Millenium Trilogie heb ik óók gelezen ( en daarna op dvd gezien ) en die vond ik ook echt de moeite waard!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Lars Kepler Hypnose
BerichtGeplaatst: 08 aug 2013, 12:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Dit klinkt ook weer heel goed. Ik ben de laatste tijd weer wat meer in het thrillergenre te vinden dus dit spreekt me aan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Lars Kepler Hypnose
BerichtGeplaatst: 09 aug 2013, 07:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Alicia schreef:
Dit klinkt ook weer heel goed. Ik ben de laatste tijd weer wat meer in het thrillergenre te vinden dus dit spreekt me aan.


:mrgreen: Ik ook al sinds een paar weken!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Lars Kepler Hypnose
BerichtGeplaatst: 03 feb 2014, 15:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Een vriendin van mij, al jarenlag een echte thriller-leester, is zeeeeeeeeer positief over de Kepler serie. Zij heeft ze allemaal snel uitgelezen.

Onderhand heeft ze mij ook aangestoken met het thriller leesvirus. Ondanks dat ik Kepler al wel in huis gehaald heb lijkt de omvang van de boeken mij nog een beetje tegenstaan.

Eigenlijk absurd omdat ik recent nog binnen een week een boek van 600 pagina's uitgelezen heb :?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling