Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 05:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 jul 2013, 15:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Het kleine stadje Southport in North Carolina wordt opgeschud door de komst van een mysterieuze vrouw. De mooie maar introverte Katie lijkt vastbesloten zich aan niemand te binden. Tot ze haar hart verliest aan Alex, een weduwnaar met een goed hart en twee jonge kinderen. Er is echter geen ontkomen aan het duistere geheim dat Katie probeerde te ontvluchten tijdens de angstige reis die haar naar Southport bracht. Kan ze accepteren dat in de diepste dalen alleen ware liefde een veilige haven biedt?


Ik ben niet goed in het verwoorden waarom ik een boek goed vind of niet - voor mij is het gewoon wit of zwart - maar dit boek is een aanrader !
Verdriet, romantiek, spanning zijn feilloos met mekaar verweven.
Voor liefhebbers van Robyn Carr en soortgelijke auteurs : lézen dit boek !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 jul 2013, 16:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Ik heb het boek sinds kort als e-book. Wist helemaal niet dat Sparks een nieuw boek had geschreven. Of nieuw, het boek is van 2010. Toen ik de titel las kwam het me zo bekend voor, bleek dat het pas verfilmd is. Heb het nog niet gelezen maar ben normaal wel fan van zijn boeken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 jul 2013, 17:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Monique, ik zou niet te lang wachten om het te lezen :wink:
Ik was er in elk geval wég van.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 jul 2013, 17:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 29 maart 2008, 09:41
Berichten: 2423
Woonplaats: Vlaanderen
Owee, en ik heb nu al geen tijd om al wat ik wil lezen uit te lezen :mrgreen: . Hopla, dit boek gaat ook maar op de stapel.



Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling