Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 11:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 jun 2013, 13:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Hope's Crossing
Riley is gek op Claire, maar hij weet zeker dat het niets kan worden. Gelukkig is Hope’s Crossing te klein om elkaar te ontlopen!

Deel 1
Tijd voor romantiek? Dat heeft Claire Bradford niet. Niet dat dat haar deert. Ze heeft haar handen vol aan haar twee kinderen, haar veeleisende moeder en de jonge, blonde receptioniste voor wie haar man haar heeft verlaten. En dan is daar nog haar goed lopende kralenwinkel. Wanneer het nieuwe hoofd van politie, Riley McKnight, die net is teruggekeerd naar Hope's Crossing, haar winkel binnen stapt, verandert echter alles.

Na jarenlang als undercoveragent te hebben gewerkt, is de rebelse jongen van toen, toe aan rust. Die vindt Riley bij Claire, de enige in zijn geboortestad bij wie hij zich echt thuisvoelt. Dan wordt het stadje opgeschrikt door een ernstig auto-ongeluk, waarbij Claire gewond raakt en Rileys nichtje omkomt. Claire en Riley zouden juist nu veel steun bij elkaar moeten vinden, maar dat is niet het geval. Riley voelt zich verantwoordelijk voor het ongeluk en trekt zich terug.

Kan hij zich ooit over zijn schuldgevoel heen zetten en helemaal voor Claire kiezen?



Een onbekende schrijfster voor mij.
Volgens mij is dit ook het eerste boek van haar dat vertaald is bij Harlequin.
Wat een geweldige keus van Harlequin om deze schrijfster te vertalen!
Vanaf blz. 1 was ik verkocht.

Het is een prachtig verhaal over vriendschappen,verlies,kracht en liefde.
Je wordt meegenomen in het leven van Hope's Crossing .
Zo mooi beschreven dat ik een kop thee in de boekwinkel wil gaan drinken,een kaneelbroodje van Alex wil gaan proberen.
Ik wil naar de winkel van Claire om in de kralen te neuzen en dan zo'n prachtige ketting maken!
Met smart kijk ik uit naar het volgende deel van Hope's Crossing!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 03 jun 2013, 07:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Mooie beoordeling Romkje :382: Je voelt dat jij óók een tijdje in Hope's Crossing hebt doorgebracht.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 03 jun 2013, 19:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Klinkt heel goed. Bedankt voor je beoordeling hier, Romkje :382:
Ga deze zelf ook zeer binnenkort lezen :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 07 jun 2013, 07:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Lijkt me ook wel wat :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling