Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 06:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 jul 2012, 15:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
De Creeds van Montana .

Deel 1 Logan;

Alleenstaand moeder Briana Grant heeft haar leven net weer een beetje op de rit, wanneer ze kennismaakt met haar nieuwe buurman, Logan Creed. Al bij de eerste ontmoeting vindt ze hem meer dan leuk, maar eigenlijk is hij helemaal niet wat ze zoekt. Net als haar vader en haar ex is hij een cowboy en een vrijbuiter, en dat betekent dat hij hoe dan ook weer zal vertrekken - en dat zij dus opnieuw alleen zal achterblijven. Het lijkt haar dan ook verstandig om wat afstand te houden.

Na jaren een zwervend bestaan te hebben geleid, keert Logan terug naar huis. Hij is van plan de familieranch op te knappen en wat tot rust te komen. Het laatste wat hij daarbij kan gebruiken, is een aantrekkelijke buurvrouw, die ook nog eens twee geweldige zoontjes heeft. Maar wanneer Briana te maken krijgt met een insluiper, en hij niets anders kan en wil doen dan haar beschermen, weet hij dat hij er tot over zijn oren in zit, en dat hij alles zal doen om Briana voor zich te winnen!

Deel 2 Dylan;


Wanneer Dylan op een donkere avond uit de kroeg komt, ziet hij tot zijn verbijstering dat er een klein meisje in zijn pick-up zit. Sharlene, zijn ex, heeft hun tweejarige dochter zomaar alleen in de auto achtergelaten met een briefje waarop staat dat ze even niet meer voor Bonnie kan zorgen. Na een wild leven van rodeorijden, vrouwen versieren en pokeren betekent dit een keerpunt in Dylans leven. Hoe moeilijk hij het ook vindt, hij besluit dat hij voor Bonnie een echt thuis wil creëren. Hij gaat met haar naar Stillwater Springs, naar de familieranch waar hij al jaren niet meer is geweest.

Het gerucht dat Dylan Creed weer in de stad is, is bibliothecaresse Kristy Madison al ter ore gekomen. Maar wanneer hij totaal onverwacht op het voorleesuurtje in de bibliotheek opduikt met een kind, overduidelijk zijn dochter, doet dat meer pijn dan ze had kunnen denken. De laatste keer dat ze hem zag, liet hij haar achter met een gebroken hart, dus is het zaak hem nu zoveel mogelijk uit de weg te gaan. Wat niet meevalt, want de aantrekkingskracht tussen hen is nog even sterk als al die jaren geleden, en zijn dochtertje is net zo onweerstaanbaar als hij!
.


Deel 3 Tyler;

Hoewel hij geld als water verdient, heeft Tyler Creed helemaal genoeg van de snelle, oppervlakkige wereld van het rodeorijden. Hij besluit weer een tijdje in zijn afgelegen huis op het terrein van de familieranch in Stillwater Springs te gaan wonen. Veel rust krijgt hij echter niet. Om te beginnen blijkt het minder gemakkelijk dan hij dacht om zijn twee broers, Logan en Dylan, met wie hij al jaren ruzie heeft, te ontlopen. Of dat niet onrust genoeg brengt, beweert een ex uit een ver verleden opeens dat hij de vader is van haar dertienjarige zoon. En dan komt hij ook nog zijn grote jeugdliefde, Lily Kenyon, tegen!

Lily vertrekt, samen met haar dochtertje Tess, naar Stillwater Springs wanneer ze hoort dat haar vader een hartaanval heeft gehad. Onderweg van het ziekenhuis naar het huis van haar vader, ziet ze tot haar schrik opeens Tyler Creed lopen. Als tiener was ze smoorverliefd op hem, en het is meteen duidelijk dat ze nog hetzelfde voor hem voelt als destijds. Maar ze weet ook dat het beter is hem niet opnieuw in haar leven toe te laten. Ondanks deze twijfel zegt ze ja als hij haar nog diezelfde avond uit eten vraagt. Mag ze hopen dat hun liefde een tweede kans krijgt? Of zal weer blijken dat het onmogelijk is om een ongebonden cowboy als Tyler Creed te lassoën





Ik ben dol op dit soort series en Linda Lael Miller is een van mijn favoriete schrijfsters.
De mannen zijn stuk voor stuk stoer en sexy.
Wat ik ook zo leuk vind aan deze serie zijn de kinderen ( ik ben dol op kinderen in een verhaal!) en de honden en dit keer zelfs een kat.
Romantiek,een vleugje erotiek en kneuterige gezelligheid.
Ik hou ervan !!

In september komt er weer een nieuwe serie van Miller bij harlequin .
Ik verheug me erop!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 jul 2012, 17:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
klinkt heel goed en een mooie beoordeling!! :382: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 jul 2012, 19:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ja deze ga ik ook gauw lezen :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 31 jul 2012, 07:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Deze heb ik ook,...op ebook,...ben benieuwd hoe ze zijn!!!!!!!!!! :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 31 jul 2012, 12:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb deze geloof ik wel bekeken bij Harlequin, vroeger heb ik wel boeken van haar gelezen bij de bieb.
Misschien toch eens bestellen als het nog kan, mooie beoordeling ! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 31 jul 2012, 14:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2005, 10:33
Berichten: 2531
Woonplaats: Venray
Nationale vlag:
Netherlands
Deze heb ik ook allemaal, maar zoals zoveel andere boeken nog niet gelezen... :wink: :roll: :D
Deel 4 van deze serie (A Creed Country Christmas) is uitgegeven als Intiem 1934 Kerst bij de Creeds.
Deel 5 t/m 7 zijn naar mijn weten nog niet vertaald.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 aug 2012, 18:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Miriam schreef:
Deze heb ik ook allemaal, maar zoals zoveel andere boeken nog niet gelezen... :wink: :roll: :D
Deel 4 van deze serie (A Creed Country Christmas) is uitgegeven als Intiem 1934 Kerst bij de Creeds.
Deel 5 t/m 7 zijn naar mijn weten nog niet vertaald.



Ik wist niet dat er ook nog delen 5 tm 7 waren.
Mss over de kinderen ....zou leuk zijn als die ook nog vertaald worden!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 aug 2012, 20:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 jun 2005, 10:33
Berichten: 2531
Woonplaats: Venray
Nationale vlag:
Netherlands
Romkje. schreef:
Ik wist niet dat er ook nog delen 5 tm 7 waren.
Mss over de kinderen ....zou leuk zijn als die ook nog vertaald worden!

Zie deze link: http://www.lindalaelmiller.com/bookshelf/by-series/

Book 1: Montana Creeds: Logan
Book 2: Montana Creeds: Dylan
Book 3: Montana Creeds: Tyler
Book 4: A Creed Country Christmas
Book 5: A Creed in Stone Creek
Book 6: Creed's Honor
Book 7: The Creed Legacy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 mei 2013, 12:00 
Offline
Nieuw Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 02 jan 2012, 19:39
Berichten: 14
Woonplaats: weidum
Nationale vlag:
Netherlands
Hoi,
Ook ik heb ze gelezen en ben er verzot op, probeer ze allemaal te sparen en ook de boeken van Robyn Carr zijn een echte aanrader.

De serie van A stone creek novel(6 delen) is ook heel mooi om te lezen van Linda en de serie van de Mckettricks. Zo volg je de hele familie en de gemeenschappen waar ze in wonen.

groetjes

els


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 mei 2013, 10:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Els schreef:
Hoi,
Ook ik heb ze gelezen en ben er verzot op, probeer ze allemaal te sparen en ook de boeken van Robyn Carr zijn een echte aanrader.

De serie van A stone creek novel(6 delen) is ook heel mooi om te lezen van Linda en de serie van de Mckettricks. Zo volg je de hele familie en de gemeenschappen waar ze in wonen.

groetjes

els



Klopt ,ook de boeken van Robyn Carr zijn SUPER !!!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling