Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 12:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13 okt 2017, 07:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Engeland, 1816. Na het overlijden van haar moeder besluit de wanhopige en berooide Mercy Franklin een betrekking als gouvernante te accepteren. Ook haar toekomstig werkgever, Nash Farris, kent een periode van zware tegenslagen. Zijn twee broers zijn door ongevallen om het leven gekomen; daardoor is hij opeens graaf van Ashby én voogd van zijn nichtje Emmaline geworden. Niet alleen Emmaline heeft dringend zorg nodig, ook Ashby Hall moet hoognodig worden opgeknapt. Voor het eerste neemt Nash een gouvernante in dienst, voor het tweede wil hij een rijke erfgename aan de haak slaan. Maar na de - letterlijk - stormachtige kennismaking met de mooie Mercy, raakt die laatste zoektocht steeds meer op de achtergrond. En er is nóg iets wat Nash bovenmatig bezighoudt: zijn zijn broers écht door ongelukken om het leven gekomen…?

Ik vond dit een heel mooi boek om te lezen. Er was genoeg erotiek aanwezig en de spanning tussen Mercy en Nash was goed voelbaar. Ook was het mooi om te zien hoe Emmaline steeds meer uit haar schulp kwam.
Er is nog een 2e deel in deze serie waarin Briggs de hoofdpersoon is, Nu heft hij een kleine maar
belangrijke rol als een soort prive-detective.

Dit boek krijgt van mij een 8
Helaas heb ik het 2e deel niet in mijn bezit.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 okt 2017, 09:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
lijkt me wel wat :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling