Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 23:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 okt 2017, 10:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
De Schotse Hooglanden, het jaar 1005. Strijder Trey MacAlpin zet alles op alles om de ware koning van Schotland op de troon te krijgen. Zijn missie wordt echter in gevaar gebracht als de zieneres Bliss zijn pad kruist. In de hoop met rust gelaten te worden door soldaten zegt zij dat Trey haar echtgenoot is. Trey besluit deze bewering te bekrachtigen, en zo wordt de dreiging afgewend. Vanaf dat moment zijn de twee nieuwbakken echtelieden tot elkaar veroordeeld, en zetten ze samen hun reis voort. Het huwelijk kan op ieder gewenst moment ontbonden worden, maar langzaam maar zeker wordt die optie steeds onwaarschijnlijker voor Trey en Bliss…


Deel 4 van de Warrior King
Laat het maar weer aan mij over om met het laatste deel te beginnen :oops:

Toen ik de achterkant las dacht ik: dit spreekt me wel aan. En de cover is echt prachtig.
Maar dat is dan ook het enige positieve. Ik heb natuurlijk niet de andere delen gelezen
maar dit deel is echt teleurstellend, dames.

De eerste ruim 200 blz. zijn Bliss en Trey steeds aan het rondreizen. Zij als zieneres en genezeres heelt de gewonde mensen die ze tegenkomen en Trey helpt waar hij kan. Er is weinig spanning en weinig actie qua gevechten. Meestal wordt er alleen maar over gepraat, een keer krijgen Bliss en Trey iets als ruzie die al snel in bed wordt opgelost. Rond de 230 blz. komen ze op het MacAlpin kasteel terecht. Het gevecht waarin de echte koning zijn troon opeist wordt binnen 5 zinnen geschreven.
De erotische spanning is wel goed aanwezig maar alleen met rondlopen en genezen kun je geen verhaal schrijven.

Al met al een boek wat je gerust in de kast kunt laten liggen als je hem hebt.
Mijn oordeel is dan ook een dikke onvoldoende namelijk een 4


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 okt 2017, 14:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Als ik het goed heb dan heb ik deze niet en daar mis ik dus niets aan :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling