Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 10:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 31 aug 2016, 07:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
CL 1170 De perfecte man. Jacquie d'Alessandro.

Wat een leuk boekje is dit zeg. De kaft sprak mij al erg aan.
En de rest is ook om van te smullen.
De dames van de Literaire Salon van Londen lezen schandalige boeken. Als ze het boek Frankenstein hebben gelezen krijgen ze het idee om een perfecte man samen te stellen. Dit onder leiding van Sarah Moorehouse. De dames zijn als huwelijkskandidaten uitgenodigd op het landgoed van Matthew Devenport, markies van Langston die dringend een rijke vrouw zoekt om zijn vervallen landgoed op te knappen. Dit komt een beetje koud over maar Matthew is echt in nood. Op het landgoed is een prachtige tuin en daar speelt het meeste van het verhaal zich af. Sarah houdt erg van tekenen en is als gezelschapsdame meegekomen. Ze heeft geen hoop in het ooit vinden van een man omdat ze zichzelf lelijk en ze een beeldschonen zus heeft. In de tuin ontmoet ze de markies en komen ze in gesprek. Sarah ziet dat de markies op vreemde tijden te vinden is in de tuin en hij doet daar ook graafwerk wat ook weer vragen oproept.
Verder wordt er wat gekust, en dat was voor mij genoeg, verder had het niet hoeven gaan, maar het gaat veel verder. Ik heb er een beetje overheen gelezen omdat ik het spannender vond wat er daarna ging gebeuren. Er volgt een zoektocht naar een verborgen schat, de hoofdpersonen leren elkaar beter kennen en komen er achter dat ze perfect voor elkaar zijn.
Een ontknoping met geweerschoten.
Leuke dialogen, leuke rol van de hond Danforth. Een slimme Sarah en een warme Matthew.
Erg leuk boekje, jammer dat het uit was.

Cijfer 8+

Verder in deze reeks boekjes 1177, 1193 en 1214 over de andere dames van de Literaire Salon.


Zeemeermin


Laatst bijgewerkt door Zeemeermin op 22 nov 2016, 15:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 sep 2016, 11:19 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Zó jammer dat J. d'A. gestopt is met schrijven. Zo eind 2015 schreef ze dat ze zich alleen nog maar wil toeleggen op de boerderijwerkzaamheden.
Ik hoop dat ze spijt krijgt en toch de 'pen' weer ter hand neemt!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 sep 2016, 12:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
deze heb ik nog niet gelezen, zal nog even duren, want ik heb mijn leesvoer voor de volgende maand al klaar liggen
Klinkt wel goed, verhalen met een hond (of ander dier) lees ik graag

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 nov 2016, 07:39 
Offline
Forum Founder
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 nov 2004, 21:05
Berichten: 1572
Woonplaats: Leidschendam
Ik heb deze serie ook laatst gelezen (in het Engels weliswaar). Is inderdaad een hele leuke serie :-)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling