Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 13:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 sep 2017, 10:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Engeland, 1808. Als kind heeft Millie Aldon met haar vriendinnetjes een pact gesloten: ze zullen nooit trouwen. Wat jaartjes later neemt haar misprijzen over het andere geslacht zienderogen af, als lady Mildred hernieuwd kennismaakt met de broer van haar beste vriendin. Deze Charles Wentworth, markies van Chaselton, heeft haar vroeger vaak uit de penarie geholpen, en maakt nu ongekende gevoelens bij haar los. ‘Chase’ constateert tot zijn genoegen dat het avontuurlijke meisje van toen is uitgegroeid tot een bruisende, begeerlijke vrouw. Maar voor hij zich daar volledig aan kan wijden moet hij eerst de gewetenloze moordenaar opsporen die het op hem én Mildred heeft voorzien…

Dit is het 1e deel van de Promises serie, het 2e deel van de serie is alleen in het engels te lezen.
Millie, of Mildred, is een sterke en loyale vrouw en vriendin die van avonturen houdt. Soms misschien een beetje impulsief waardoor ze in gevaar komt. Maar ze heeft ook een kwetsbare kant.
Charles, ook wel Chase genoemd, is op zoek naar de moordenaar van zijn vader,
Hij krijgt gevoelens voor Millie maar wil haar niet onnodig in gevaar brengen.

Het boek heeft de nodige spanning en wat erotiek om er een goed verhaal van te maken.
Ik heb genoten van het verhaal, alleen jammer dat het verder niet vertaald wordt.
Dit boek krijgt van mij een cijfer 9

Deel 2 gaat over Aimee Wentworth en Reece Hamilton.
Deel 3 is nog niet geschreven maar gaat in elk geval over vriendin Jenelle Gent.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 sep 2017, 17:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Deze moet ik maar eens wat meer naar boven leggen in mijn stapel nog te lezen, ik zit ver achter :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 sep 2017, 17:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Ontzettend jammer dat het 2e deel niet is vertaald voor Candlelight ermee stopte,
Dat is de pech als je een mooi boek leest en deel van een serie is.

Zelf loop ik ook enorm achter met het lezen van Candlelight, heb wel een paar honderd te gaan :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling