Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 16:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 nov 2017, 09:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Joan wil de laatste wens van haar moeder vervullen: een perkamentrol afleveren bij lord en lady MacKay. Omdat de lange reis naar Schotland gevaarlijk is voor een vrouw alleen gaat ze vermomd als jongen. Als ze onderweg wordt aangevallen door een bende dieven, wordt ze gered door een knappe Schotse edelman, Campbell Sinclair, die daarbij zelf ernstig gewond raakt. Joan verzorgt hem en als dank biedt hij aan haar te begeleiden naar haar bestemming. En zo belanden ze samen op één zadel, en moet Joan vrezen dat haar vermomming zal worden doorzien. Pas als Cam haar - tot haar plezier - tracht te verleiden, beseft zij dat hij haar spel al eerder moet hebben doorzien. Dit is het startsein voor een passievolle reis, maar ze weten allebei dat hun romance, om tal van redenen, van korte duur zal zijn…

Dit is het 2e deel van de Highland serie maar heb alleen deze gelezen.
Het is een mooi verhaal met voldoende spanning, erotiek en humor. Soms moest ik gewoon hardop
lachen. Wel gaf Joan heel makkelijk toe wat de seks betrof, en dat voor een maagd.

Van mij krijgt dit boek een 8,5.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 nov 2017, 19:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
boeken waar je hardop mee moet lachen, daar hou ik van, en met Lynsay Sands gebeurd dat wel meer, ze is dan ook één van mijn favorieten CL schrijfsters


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling