Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 12:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 nov 2016, 20:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
Cl 1111 Lindsay Sands Speling van het lot.

Annabel leeft al jaren in het klooster. Dit is een hart leven met hart werken, straffen , slecht eten en soberheid. Op een dag wordt ze meegenomen door haar moeder om te trouwen met een man die voor haar oudere zus is voorbestemd. Haar zus is namelijk weggelopen met een staljongen. Het huwelijk wordt snel voltrokken en de volgende dag vertrekt ze met haar man. Zonder bezit en kleding en zonder voorbereid te zijn op het huwelijk en de taken van kasteelvrouwe.
Haar echtgenoot Ross leert haar wat een huwelijk inhoud ( door de naam moest ik helaas aan Poldark denken). Ross en Annabel vinden elkaar en ontdekken dat hij echt blij is met haar als vrouw en zij krijgt meer zelfvertrouwen.
Hilarisch is de dagen waar de liefde niet bedreven mag worden en de oplossingen om het toch te doen.
Ross wordt bewusteloos geslagen en Annabel gebruikt haar eigen kleding om hem in te wikkelen en met een paard naar het slot terug te brengen. Waar heb ik dit eerder gelezen???.


Minpunten : de vele mensen die bewusteloos worden geslagen,
De zus van Annabel vind ik geen leuk personage en ook haar bedrog is niet boeiend om te lezen vind ik. Ze zit achter alle aanvallen van Ross en Annebel omdat ze spijt heeft dat ze geen kasteelvrouwe is en haar zuster daardoor haat.
Ook de vele herhalingen in het begin van het boek, over hoelang Annabel in het klooster heeft geleeft etc vind ik storend.
De toestanden met de jurken van Annabel of het gemis van kleding vond ik storend. Dat had wel sneller opgelost kunnen worden. Ongeloofwaardig dat ze het halve boek in te krappe kleding loopt, of helemaal geen kleding meer heeft.
Leuk boekje maar geen hoogvlieger. 7.

Zeemeermin


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling