Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 09:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28 nov 2015, 12:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
cl 1013 Sarah McKerrigan - Strijd aan mijn zij

Beoordeling:
De Schotse Deirdre van Rivenloch is een volleerd zwaardvechtster. Samen met haar twee zussen Helena en Miriel leidt ze Rivenloch, hun vader is immers meestal te verward om dat zelf te doen. De koning heeft de Normandiër Pagan Cameliard opgedragen de leiding over te nemen en met één van de zussen te trouwen. Met een list offert Deirdre zichzelf hiervoor op. Het is een apart verhaal over een sterke vrouw die zich telkens opnieuw moet bewijzen, wat in makkelijk is voor Deirdre. Zij en Pagan ruziën constant, hij wil haar veilig thuis, zij wil vechten en de leiding nemen. Ik kan Pagan wel begrijpen, het is immers 1136 en in die tijd moesten vrouwen hun echtgenoten nog gehoorzamen. Pagan is een typische man van zijn tijd. Deirdre is een heethoofd,ze kan niet aanvaarden dat Pagan beter kan vechten dan zij. Stilaan leert ze hem appreciëren en krijgen haar gevoelens meer ruimte. Ook hun liefdesspel is steeds een strijd. Er zitten een aantal open vragen in het verhaal. Deirdre’s zus Helena verdwijnt met Colin, later in het verhaal zijn ze terug, hoe of wat weet je niet. Dan is er nog Miriel die wat geheimzinnig doet, je kan wel al snel raden wat ze geheimhoudt, maar ook dit wordt niet verklaard. Beide zussen hebben wel hun eigen verhaal, ik ben benieuwd.
8/10

Martine, 28 november 2015

Serie: Rivenloch
1. cl 1013 Strijd aan mijn zij - Lady danger
2. cl 1068 Met passie als wapen - Captive heart
3. cl 1077 Opwindende strijd - Knight’s prize


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 nov 2015, 07:35 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Wat heerlijk om al die beoordelingen te lezen Martine :382:
Dat maakt het voor mij ook een stuk makkelijker om een boek uit te kiezen. :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling