Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 15:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28 nov 2015, 12:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
cl 1077 Sarah Mckerrigan - Opwindende strijd

Beoordeling:
Dit is het slotverhaal van de reeks, het is nodig de verhalen op volgorde te lezen daar er overlappingen zijn. In dit verhaal is Miriel aan de beurt, zus van Deirdre en Helena. Zij zorgt voor de huishouding en de boekhouding van het kasteel. En ze is de zwakste van de familie, ze kan immers niet zwaardvechten. Maar wat niemand weet is dat ze bedreven is in de Chinese vechtkunst. Als een ware ninja overvalt ze ’s nachts vermomd als de Schaduw reizigers die geld van haar dementerende vader wonnen bij het gokken. Dat geld steelt ze terug, anders zou het kasteel in de kortste keren failliet zijn. Huurling Rand La Nuit is erop uitgestuurd om de Schaduw te vangen. Hij infiltreert in het kasteel door te doen alsof hij Miriel het hof wil maken. Miriel heeft al snel door dat hij liegt en er iets aan hem niet klopt, ze besluit zijn spelletje mee te spelen. Ik ergerde me aan het veelvuldig gebruik van ‘het oude besje’, waarmee Sung Li bedoeld wordt, de dienstmeid van Miriel. Ik vind besje zo’n denigrerend woord, waarom niet gewoon ‘het oude vrouwtje’ gebruiken? Met Sung Li is trouwen ook wat speciaals mee aan de hand, het is een interessant nevenpersonage. De relatie tussen Randen Miriel evolueert gestaag, maar de geheimen over hun identiteit staan tussen hen in als een muur. Het gevecht op leven en dood aan het eind vond ik ongepast, niet goed. De schrijfster had die confrontatie wel creatiever mogen oplossen.
7/10

Martine, 28 november 2015

Serie: Rivenloch
1. cl 1013 Strijd aan mijn zij - Lady danger
2. cl 1068 Met passie als wapen - Captive heart
3. cl 1077 Opwindende strijd - Knight’s prize


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling