Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 11:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nancy Herkness
BerichtGeplaatst: 07 nov 2015, 16:16 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
De meesten van jullie weten zo onderhand wel dat ik fan ben van Sandra Owens. We hebben wel een paar keer in de week contact.

Van de week stelde zij me voor aan Nancy Herkness... Dat deed ze, nadat ze me had verteld dat ze zo graag wat leuke dingetjes wilde verzamelen (!) door bij collega-schrijfsters hierom te vragen voor onze Forumdag. Leuk, WIJ hoeven er zelfs niet meer om te vragen :D
Misschien denk je "Goh, ik heb al genoeg", maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen haar dat te vertellen.
In elk geval: Nancy Herkness heeft haar al beloofd haar het een en ander toe te zenden.

Nancy schrijft alleen contemporary romans. Niet direct mijn genre, maar ik wil het jullie niet onthouden. Wat wel fijn is voor de meiden die geen Engels lezen: er is ook een boek van haar in het Nederlands vertaald. Neem me mee (Take me home). Kijk maar eens op haar website http://www.nancyherkness.com en op Goodreads hebben ze deze inhoud van Neem me mee staan:

Toen Claire Parker vertrok uit Sanctuary, West Virginia, dacht ze dat het voorgoed was. Maar nu is ze terug, tollend van een vreselijke scheiding. Het valt haar zwaarder dan gedacht om weer te wennen aan het leven op het platteland en ze is dan ook dankbaar voor het gezelschap van Willow, een mishandelde volbloed merrie.
Willows dierenarts, Dr. Tim Arbuckle, heeft zo zijn eigen geheimen, maar Claire wakkert gevoelens bij hem aan die hij met de dood van zijn vrouw begraven dacht te hebben.
Maar dan wordt Willow ernstig ziek...Tim en Claire moeten het leven van Willow zien te redden, en tegelijkertijd leren geloven in een grootse, intense liefde...waarna hun levens nooit meer hetzelfde zullen zijn.


Graag gedaan :wink:

Hanny


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nancy Herkness
BerichtGeplaatst: 08 nov 2015, 13:57 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik zag al iets op FB voorbij komen Hanny :D
Is toch leuk dat je zo in contact komt met auteurs, ook al is het niet helmaal jouw genre wat ze schrijft.
En grappig dat ze uit zichzelf "goodies" op wil sturen :382:
Ik ga eens even kijken op haar site, bedankt voor de tip!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling