Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 12:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 08 feb 2015, 11:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Jeanette, erg leuke nieuwsbrief weer :382:
Maarrr, ik zou het wel heel erg jammer vinden als het beoordelingsforum weg zou gaan :-( Ik zelf ben niet zo heel erg goed in het geven van een beoordeling van een boek, maar ik zit wel heel erg vaak op dit forum om iets op te zoeken of een beoordeling te zoeken over een boek(je). Vooral ook omdat dit in het Nederlands te lezen is :382: :382: :D
In het Engels kan ik het vaak niet goed volgen, en de vertaalfunctie op internet, maakt het er al helemaal niet beter op :384:
Maar ik snap het ook wel dat dit veel werk is om het bij te houden van dit forum, en als er verders niemand(of niet veel gebruik van maakt)dat het een beetje overbodig wordt of is.

Groetjes Rian :464:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 08 feb 2015, 11:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Het zou wel jammer zijn als het beoordelingen forum zou verdwijnen.
Ik kijk nog wel eens als ik iets wil weten over een boek, dat ik misschien wil lezen.
Zou dan wel makkelijk zijn als mensen zelf hun beoordeling kunnen neerzetten. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 08 feb 2015, 11:45 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Dat is op zich niet zo'n gek idee Monica, dat mensen zelf hun beoordelingen kunnen plaatsen. Maar je krijgt dan ook tegelijk een enorme vervuiling omdat dames nu eenmaal overal commentaar op moeten leveren.

Dan zet iemand een beoordeling neer en dan krijg je dus commentaren als:

- helemaal mee eens

- Ik vond het ook een leuk boek

-Nee, ik vond het niks hoor.

Dat dus. Maar wellicht als we moderators vinden die dat soort commentaren weer weghalen en dat iedereen dan zijn eigen recensie plaatst. Ik zal er eens over nadenken.

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 08 feb 2015, 13:05 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Een heel belangrijke reden ook, waarom Hélène en ik zijn 'aangeschaft' is, dat alle beoordelingen taalkundig worden bekeken alvorens ze op het beoordelingenforum te plaatsen.

Zoals eerder gezegd, ik vind het geen probleem alles bij te houden en 'uit te vlooien' alvorens het op het beoordelingenforum te zetten. Wat hier op het forum staat wordt daarna altijd verwijderd.
Alles voor CD, zeg maar, als er maar animo en belangstelling voor is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 08 feb 2015, 18:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Hij is weer super, Jeanette! Dank je wel!

En het beoordelingenforum?
Vraag het inderdaad aan de meiden wat ze willen. Voor mij geen punt het weer op te pakken, maar dan moet er wel enig enthousiasme zijn. Daar is helaas slechts bij een heel klein aantal wat van te zien.


Geen beoordelingen van mij,..en ik lees die ook niet,..maar kijk maar :D :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 08 feb 2015, 18:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Voor mij hoeft het ook niet.
Ieders mening verschilt dus ik voel aan of het verhaal me zal liggen of niet.
Is het een tegenvaller, so be it..... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 09 feb 2015, 21:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Hanny schreef:
En het beoordelingenforum?
Vraag het inderdaad aan de meiden wat ze willen. Voor mij geen punt het weer op te pakken, maar dan moet er wel enig enthousiasme zijn. Daar is helaas slechts bij een heel klein aantal wat van te zien.


Ik heb nog zo'n 50-tal beoordeling die wachten om uitgetypt te worden, ik zal me er eens terug mee bezig houden.
Dan hebben Hélène en Hanny weer wat werk :wink:

Van mij mag het beoordelingenforum blijven, ik gebruik het niet zo vaak, alleen als ik een boek vroeger al gelezen heb, voor ik zelf beoordelingen schreef.
Dan is het wel handig om wat extra info te lezen, bvb of ik het opnieuw ga lezen,..

Maar ik leg me neer bij het oordeel van Jeanette

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 12 feb 2015, 11:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Martine Bedankt, voor de vele beoordelingen die jij weer hebt geplaatst, bij de CL. pockets romans :382: :D

Ik zit nu alweer een uurtje hier op ChasingDreams, de beoordelingen te lezen, even op zoeken welke ik ook heb,
en dan kom ik tot de ontdekking b.v. dat jij de de 2 CL. van Cathy Maxwell, de nummers 761 en 780 heel erg goed vind(beoordeeld),
en dat je deze beide het beste allebei kunt lezen, omdat de verhalen dan beter kunt volgen.
Nu daar heb ik dus iets aan, want ik heb wel CL. nr. 780 van Cathy Maxwell, maar niet de CL. nr. 761. Dit boekje wil ik nu toch gaan zoeken, want ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar deze beide verhalen.
De beoordelingen vind ook goed en duidelijk geschreven :382: ik ben er heel blij mee :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 12 feb 2015, 12:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
@ Rian

dank je voor de complimenten. :D
Ik kan natuurlijk niet beloven dat jij de boeken even goed (of slecht :wink: )gaat vinden dan ik

groetjes
Martine


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 13 feb 2015, 11:23 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Nee, Martine dat klopt, smaken verschillen soms :wink:
Maar deze 2 boekjes spreken mij toch wel aan, en omdat ik nr. 780 al heb van Cathy Maxwell,
wil ik toch ook graag eerst het boekje nr. 761(eerst nog ergens aan zien te komen!!) gelezen hebben van haar,
zeker omdat nr. 780 dan beter valt te begrijpen :)
En ik zie dat je gisteren alweer enorm je best hebt gedaan, want er staat alweer een rijtje aan recensies, Super :382: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 13 feb 2015, 12:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Onze "nieuwe schrijfster" is inderdaad weer goed bezig :382:

Ik lees trouwens de beoordelingen ook. Erg handig.

En indien jullie hulp nodig hebben met het nakijken van beoordelingen..., ik heb de beste mentor van de wereld.
Dat wil zeggen: Ik kan tegenwoordig een redelijk mondje ABN schrijven, alsmede fouten herkennen... :mrgreen:

Roept u maar!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 13 feb 2015, 19:39 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Lief van je, Chris!
Maar zoals ik het nu kan bekijken, aantaltechnisch gezien, redden we het wel.
Dit weekend ga ik weer beginnen, dat zullen jullie vast wel merken :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 13 feb 2015, 19:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Prima, Han.

Dit weekend zie ik toch alleen maar rood, geel en groen.

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 13 feb 2015, 20:13 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Prima, Han.

Dit weekend zie ik toch alleen maar rood, geel en groen.

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:


Heeeeeeeeeeel veel plezier, lieve schat! :zwaai: :redbanana: :001: :redbanana: :001: :redbanana: :zwaai:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: En ze is goed......
BerichtGeplaatst: 02 maart 2015, 10:49 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 sep 2011, 08:49
Stemming:
Blij
Berichten: 562
Woonplaats: vlak bij Tilburg
Nationale vlag:
Netherlands
Ooooo, Hanny ik vergeet jou helemaal te Bedanken voor het werk wat jij allemaal verricht, met het plaatsen van de beoordelingen bij de schrijfsters in het beoordelingsforum :382: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Maar beter laat , dan nooit :464:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling