Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 18:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13 jul 2013, 23:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
Kom er net achter dat op 15 januari de eerste 2 delen van haar "In Death" serie die ze schijft onder haar pseudoniem J.D. Robb in Nederland uitkomt, in de Nederlandse vertaling.

Deel 1 heet Vermoord Naakt
http://www.bol.com/nl/p/vermoord-naakt- ... 015345301/
Eve Dallas is inspecteur bij de politie van New York. Elk slachtoffer neemt ze persoonlijk op; ze stopt nooit voor ze hen gewroken heeft. De Ierse miljardair Roarke is waanzinnig verliefd op haar. Maar hij is ook verdachte in het onderzoek naar de moord op een callgirl.


En Deel 2 heet Vermoorde Reputaties.
http://www.bol.com/nl/p/vermoorde-reput ... 015345267/
Het eerste slachtoffer ligt buiten in de regen. Het tweede in haar eigen appartement. Er zijn ook overeenkomsten: ze waren mooi en succesvol en hun leven was het gesprek van de dag. En beiden kenden ze Roarke, de minnaar van Eve Dallas...

Let wel haar schrijfstijl van J.D. Robb is heel anders dan die van Nora Roberts. Deze serie is donkerder, harder en speelt ook in de toekomst dus wat futuristische dingen zoals robot butlers etc.

Ik zelf heb gelijk deze boeken besteld want heb deze eerste delen in het Engels gelezen en vond ze echt goed, ben dan ook van plan de rest van de serie ook te gaan lezen, maar ja dan ben je wel even bezig want hij bestaat al uit 45 delen in het Engels en ze brengt geloof ik elk jaar 2 nieuwe delen van deze serie uit.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 jul 2013, 08:45 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 14:46
Stemming:
Blij
Berichten: 1942
Woonplaats: Vlakbij Den Haag
Nationale vlag:
Netherlands
Het zal eens tijd worden zeg. In het Engels zijn we bij deel 46 ofzo.

leuk!

Jeanette


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 jul 2013, 10:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
Jeanette schreef:
Het zal eens tijd worden zeg. In het Engels zijn we bij deel 46 ofzo.

leuk!

Jeanette


Ja 45 zijn er nu en in september komt deel 46 uit, Thankless in Death waar ik al een stukje van gelezen heb en dat stukje was ook weer zeer goed.
Dus Nederland heeft nog een aardige inhaalslag te maken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 jul 2013, 11:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 mei 2007, 18:59
Stemming:
Moe
Berichten: 896
Woonplaats: Heerhugowaard
Nationale vlag:
Netherlands
goed nieuws voor mijn moeder, die kan de boeken in het engels niet volgen en heeft al herhaaldelijk gevraagd wanneer ze nou in het nederlands uitgegeven zouden worden!
Super, maar inderdaad hoog tijd dat het gebeurt!!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 jul 2013, 14:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
Maris schreef:
goed nieuws voor mijn moeder, die kan de boeken in het engels niet volgen en heeft al herhaaldelijk gevraagd wanneer ze nou in het nederlands uitgegeven zouden worden!
Super, maar inderdaad hoog tijd dat het gebeurt!!!


Ja geen idee waarom het zo lang geduurd heeft, de naam Nora Roberts zou genoeg moeten zijn om het toch gelijk aan te kopen en te gaan vertalen. Maar misschien waren ze toch te huiverig omdat het toch heel anders is dan haar normale werk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 16 jul 2013, 09:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Goed nieuws.
Ben zeer benieuwd naar deze serie van haar :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 jul 2013, 16:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
haha ik las de titel van dit topic dus heel anders...ik dacht dat Nora Roberts zelf in eigen persoon naar Nederland kwam en dacht....waar, waar, waar...want dan zou ik het leuk vinden om daar heen te gaan en een handtekening te scoren :D

maar dit is natuurlijk ook leuk nieuws!

zelf vind ik het zeker een aanrader, het is inderdaad een andere stijl maar je wordt echt wel in de boeken meegezogen zoals ze dat onder haar eigen naam met haar romans ook voor elkaar krijgt.
Al vind ik dat ze daar inmiddels ook een andere stijl heeft gekregen in vergelijking tot haar eerste jaren als auteur, naar mijn mening alleen maar beter geworden!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 jul 2013, 16:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb de eerste 2 delen al gereserveerd :D
Nu nog wachten tot januari


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 jul 2013, 16:56 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 09 aug 2012, 17:49
Berichten: 131
Nationale vlag:
Netherlands
Lalea schreef:
haha ik las de titel van dit topic dus heel anders...ik dacht dat Nora Roberts zelf in eigen persoon naar Nederland kwam en dacht....waar, waar, waar...want dan zou ik het leuk vinden om daar heen te gaan en een handtekening te scoren :D

maar dit is natuurlijk ook leuk nieuws!

zelf vind ik het zeker een aanrader, het is inderdaad een andere stijl maar je wordt echt wel in de boeken meegezogen zoals ze dat onder haar eigen naam met haar romans ook voor elkaar krijgt.
Al vind ik dat ze daar inmiddels ook een andere stijl heeft gekregen in vergelijking tot haar eerste jaren als auteur, naar mijn mening alleen maar beter geworden!


Mijn excuses daarvoor..ja was het maar waar, dan zou ik zeker kijken of ik er ook heen kon gaan. Ze heeft afgelopen week nog een handtekeningen sessie in de boekwinkel van haar man gehad met verschillende schrijfsters waaronder Kristan Higgins.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling