Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 13:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 apr 2014, 20:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Dank je wel voor je lieve commentaar, Mo.

Ik vind het heerlijk dat je genoten hebt. :382:

Ik ben inderdaad bezig aan deel 3, hoewel dat niet zo goed gaat zoals ik het in gedachten heb :mrgreen:

Maar, ik kan nog steeds geen afscheid nemen van mijn "Noordstaten" kinderen.

Of deel 3 er ooit komt, kan ik eigenlijk nog niet met zekerheid zeggen, maar ik doe mijn best.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 apr 2014, 10:00 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Oh ik hoop echt dat deel 3 er komt.
Volgens mij valt er nog veel meer over Paden te vertellen :D
Logisch dat je nog geen afscheid van je NS-kindern kunt nemen, dat kan ik ook nog niet. Zit er nog steeds met mijn gedachten bij en dat gebeurt niet vaak bij een boek :wink:
Misschien moet je het even een poosje laten sudderen. Je weet maar nooit wat er dan uit komt :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 apr 2014, 12:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
Ook ik heb weer genoten van dit boek, wederom geweldig :382:
de personages zijn goed,geweldige mannen, leuke dames, erotiek goed :harts:

degene die op het hakblok komt had ik niet aanzien komen omdat ik dat mens ook een loeder vond die nog wat anders in petto had! Eindelijk is Jessica dood, had van mij al in ns 1 gemoeten, vreselijk mens/zus. :twisted:
het einde met de cirkel is rond had van mij mooier beschreven kunnen worden als alle 4 de personen erbij waren geweest dan was voor mij echt de cirkel rond geweest :neutral:

eigenlijk is dit voor mij echt het einde van dit 2 luik, als je het verhaal over alexandra wilt schrijven dan ben ik zeer benieuwd hoe het dan gaat want het is een "onbekend" personage,

maar goed, dit van mijn kant :roll:

Christy,zeer bedankt voor dit boek en je fantasie om het te schrijven :harts: blijf vooral doorgaan :pc:

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 apr 2014, 20:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Weer een goed boek Chris :382: .

Was voor mij wel even lastig lezen, want ik had de digitale versie en daar ontbrak standaard een letter in alle zinnen ( ben even kwijt welke letter ha ha }

Enfin, soms lastig om je hoofd erbij te houden.
Misschien omdat ik niet het boek had was ik er af en toe even compleet uit.

Maar het grootste deel was ik zeer geboeid.
Leuk om te lezen hoe het een ieder vergaat :382:
Leuk in elkaar gezet, wat voorspelbare zaken maar toch nog steeds verrassend.


Ik ben het met Carin eens dat 2 boeken genoeg zijn, maar dat bepaal je uiteraard zelf.
Misschien dat er nog een leuk verhaal uit te slepen is :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 mei 2014, 09:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Mmm...het bericht dat ik gemaakt had, is op de een of andere manier verdwenen.

Enfin!
Dank jullie wel voor jullie reacties Karin en Son.
Lekker om te lezen :382:

Terugkeer is inderdaad de afsluiting van de burchten.

Maar..., er lopen nog een aantal ongetrouwde prinsen en prinsessen rond.
o.a.:
Alexandra van Frisia
Troy van Colonia
Danice van Colonia

En die willen ook zo graag hun eigen verhaal. :mrgreen:

Deel 3: Heimwee naar De Noordstaten heeft dan ook niet veel met NS1 en NS2 te maken.

Het wordt een zelfstandig boek. (met af en toe een verwijzing naar de burchten)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 mei 2014, 10:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Oeioei Chris.

Je bent me nu wel heel nieuwsgierig aan het maken hoor :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 mei 2014, 20:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Wat een prachtige recensies. Ik ben zo nieuwsgierig, maar ik heb het boek nog niet kunnen kopen helaas. :neutral: Het wachten zal het waard Ijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jun 2014, 16:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb nog maar niet naar de andere reacties gekeken, dus misschien herhaal ik iets wat de anderen gezegd hebben....

Het verhaal pakt me vanaf het eerste woord, dat belooft wat! Op een gegeven moment vond ik het verhaal van Raf en Dawn wel lang duren en toen, ja, toen ging het in een versnelling. Het was net of je in een achtbaan zit, het eerste stukje de berg op lijkt lang te duren, maar als je dan eenmaal gaat......!

Ik wist op een gegeven moment niet meer precies wie bij wie en welk land hoorde, maar dat liet ik dan maar zo (misschien was een soort overzichtje handig geweest?). Ik heb het eerste boek ook nu niet meer gelezen, dan was het waarschijnlijk duidelijker geweest.

Maar een superverhaal, er gebeurt lekker veel, op romantisch gebied als ook genoeg actie. Mooie terugkoppelingen naar het eerste boek en goede ontknopingen aan het eind. Heel verrassend! En natuurlijk pittige dames, lekkere mannen en familiegevoel!

Je hebt weer een geweldig boek geschreven Chris!

Mijn beoordeling: beregoed!

Monique


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jun 2014, 16:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Mooie beoordeling waar ik me volledig in kan vinden
Onze Chris ka er wat van :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 jun 2014, 09:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Dank je wel Monique.

Leuke vergelijking, een achtbaan.
Zo had ik het nog niet gezien, maar je hebt gelijk.

En een familie-overzicht was idd wel handig geweest :mrgreen:

Mocht deel 3 ooit van de grond komen, zal ik een familie schema maken.

Fijn dat je genoten hebt. (en Mo, :382: voor je lieve reactie)

Op dit moment schrijf ik niets.
Ik ben diverse werkstukken aan het nakijken voor eindexamenkandidaten.

Bovendien heb ik meegedaan aan de Bouquet Schrijfwedstrijd.
Samen met Hanny (want zonder Han, geen boek :D )

Uitslag is in november...pfff.
Nagelbijtend en zenuwslopend.
Indien ik zou winnen is dit een kroon op ons werk. :mrgreen:

Dus...NS3 ligt voorlopig in de ijskast.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 jun 2014, 10:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ben nou eenmaal een groot fan van je Chris. :D

Dus al schrijf je een O'Shea 3 of NS3 of wat anders, dat maakt mij allemaal niet uit.
Ben er gewoon erg blij mee :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 jun 2014, 12:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 07 nov 2004, 13:44
Berichten: 1635
Woonplaats: Deest
Nationale vlag:
Netherlands
Wat was dit weer een heerlijk boek om te lezen. Ik heb hem inmiddels al twee keer gelezen. Eigenlijk is zo'n beetje alles al gezegd en ik kan alleen maar blijven zeggen dat het weer een heerlijk boek was :boek:

Ik hoop snel weer iets van je te kunnen lezen, maar ik kan wachten hoor.

Christy, wederom bedankt dat je me voor een aantal uren in een complete andere wereld heb gebracht :382: .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 jan 2015, 19:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Het boek las ik de afgelopen zomervakantie al en ik had Christy beloofd dat ik ook hier er iets over zou schrijven. Er kwam wat emotionele chantage aan te pas (anders geen Noordstaten 3 *slik*), maar ik kan hier uiteraard ook even wat opschrijven wat ik van het boek vond. Ik heb de recensie van mijn blog moeten gebruiken omdat het een en ander al was weggevallen :cry:

Wat ik sowieso leuk vind aan series, bij Christy geen uitzondering, is dat je van de personages eigenlijk nooit echt afscheid neemt. De koningen en koninginnen uit het eerste deel komen gewoon weer leuk binnen en eisen gelukkig niet alle aandacht. Rafael uit deel 1 doet dat overigens wel, maar zelfs dat is nergens overdadig. Rafael uit dit deel en zijn liefje Dawn zijn het beste stel, ze krijgen dan ook de meeste aandacht en het is vooral leuk dat je bij hun echt lang moet wachten op een happy end.

De stellen krijgen om en om de pagina's en eigenlijk wordt niemand echt te kort gedaan. Zelfs de verhaallijn die best bekend is (ik ben de details ff kwijt, maar dat de ene man moet trouwen met een andere vrouw, maar uiteraard voor de eerste keus gaat, jeweetwel) krijgt een aardige twist, waardoor het helemaal niet standaard aanvoelt.

Wat ik heel sterk vond, was de Orde van Gratia. In deel 1 zijn er eigenlijk bij één deel van het boek, maar hier suddert het de hele tijd om in het eind er gewoon heel sterk uit te komen. De Orde van Gratia is lekker freaky en een goeie gemeenschappelijke vijand.

Het boek bouwt een goeie spanning op, echt heel knap hoe je dat toch telkens doet Christy. Je bent wat dat betreft een meesterverteller. Het derde deel is het beste omdat daar alles weer netjes bij elkaar komt, niet afgeraffeld of een paar makkelijke uitwegen, maar heerlijke dramatische gebeurtenissen die mij weer achterlieten met een lach en een dikke traan.

Dus Christy, ik hoop dat je je volgend verhaal zonder onderbreken kan schrijven, ik zal er hoe dan ook van genieten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 06 jan 2015, 15:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Dank je wel voor je mooie woorden, schat.
Je hebt het weer subliem omschreven.
Precies zoals het boek bedoelt is.

xxx

En voor de goede orde:
Ik chanteer niet :mrgreen: (ik heb gewoon een charismatisch overtuigend karakter...)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling