Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 13:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21 maart 2014, 21:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Ik vind het een beetje raar een recensie te plaatsen die over mijn eigen boek gaat.
Op verzoek van Hanny doe ik het toch.
De lezeres, een van mijn collega's, heeft de e-pub gelezen en een oordeel geveld.
Helaas geeft ze veel spoilers weg, ik heb dus hier en daar kruisjes moeten zetten.
Maar, ik ben er blij mee.
Zij is behoorlijk kritisch en steekt in het dagelijkse leven haar mening ook niet onder stoelen of banken.

Citaat:
Recensie van Mirjam de Wit:

Ik heb eerst nog eens Noordstaten herlezen.
Daarna bijna in 1 ruk (2 nachten) terugkeer naar gelezen.
Je hebt weer een juweeltje afgeleverd.
Af en toe moest ik even goed mijn aandacht erbij houden qua tijdlijn.
Mooi die verrassing op het einde xxxxxxxxx
Ik had een tijdje het gevoel dat xxxxxxxxxxxx. Daar heb je me dus mooi op het verkeerde been gezet.
(en nu volgden 2 volle regels met kruisjes :mrgreen: )
En wat kun jij goede loeders bedenken. Foei.Wat een intens gemeen mens, hoe verzin je het.
xxxxxxx laten verkrachten met hulp van een zeer vroege versie van GHB.
Het enige jammere vind ik dat de dames in hun onschuld wel heel erg onschuldig zijn. Soms een beetje op het ongeloofwaardige af. Ze leren wel stuk voor stuk enorm snel. :wink:
Maar goed. Ik heb weer genoten van je boek. Dank je hiervoor.

Groetjes Mirke


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 maart 2014, 13:00 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Natuurlijk mag jij de beoordeling hier zetten! Je hebt alleen maar het boek geschreven en niet de beoordeling :cool: :mrgreen:
Is het niet leuk voor deze Mirke lid te worden van CD?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 maart 2014, 12:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Natuurlijk mag jij de beoordeling hier zetten! Je hebt alleen maar het boek geschreven en niet de beoordeling :cool: :mrgreen:
Is het niet leuk voor deze Mirke lid te worden van CD?


hahahaha,..ja leuk juist!!!!!!!!!!en idd een nieuw lid erbij,............:))
Ik vind het een mooie beoordeling,....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 maart 2014, 19:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Toen ik het boek eenmaal in huis had, kon ik natuurlijk niet heel lang meer wachten om het ook te gaan lezen.
Je hebt weer een juweeltje afgeleverd hoor! Jammer dat hij alweer uit is :-(

Vijfentwintig jaar na de executie van moeder Gratia, heerst er nog altijd vrede in De Noordstaten.
Als Rafael, zoon van Bowen en Kaylinn, per toeval ontdekt dat De Orde van Gratia nooit is verdwenen, besluiten de heren er voor eens en altijd een eind aan te maken.
De huidige moeder Gratia, beter bekend als Jessica DeGuerre, beseft dat haar Orde in gevaar is en smeedt een duivels plan.
Ze wil de vier burchten op hun knieën en de heren laten lijden, zoals zij heeft geleden.
Van elke burcht laat zij een geliefde ontvoeren en als Bowen, Damon, Quinn en Eric de confrontatie aangaan, staan er vier executieblokken en vier vrouwen die een gruwelijke dood wacht.
Lukt het de heren voor eens en altijd een einde te maken aan de terreur van Jessica? Maar lukt ze dit zonder dat er slachtoffers vallen, of eindigt de strijd in een rivier van bloed en oneindig verdriet?


Ook dit keer bevat het verhaal spanning, hartstocht, humor maar vooral een gevoel van 'thuis komen'.
Je rolt er meteen in, en in een sneltreinvaart sjees je naar het einde toe. Net zoals in het eerste boek ben je meteen verliefd op de ( nieuwe ) personages, je sluit ze een voor een in je hart.
Je blikt regelmatig terug naar wat eraan vooraf ging, dus was het niet nodig om het eerste boek te herlezen. Of zat het gewoon nog zo in mijn hoofd?! :mrgreen:
Dawn en Paden? Raf en Kathleen? Daniel en Rowena? Adam en Cara? Ik kan niet kiezen.....ze zijn allemaal mooi, sexy, hartstochtelijk, lief, warm, en noem maar op. Aangezien ik al een tijdje in de thrillers zit, was het weer heerlijk om op een paard te rijden....in de buitenlucht te slapen...en te vertoeven op een burcht.
Want zo voelt het wel als ik jouw boeken lees, ik "speel" er zelf in mee haha.
Zitten er nu minder erotische scenes in? Prima zo hoor, je komt niets te kort!! Mooi omschreven, en regelmatig lachwekkend hoe bleu enkele van je dames zijn.
Ik wil niet teveel verklappen, maar ik voorzag wel 'wie' er op het hakblok lag. Maar aan het einde verras je me toch nog even :382:
De cirkel is rond, super om zo je boek af te sluiten :harts:

Chris, ik heb een aantal uurtjes zeer genoten van je boek. En t.z.t. zal ik het zeker nog eens herlezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 maart 2014, 19:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Aahhh, Mir.
Geweldig.

Mooie recensie, gelukkig geen spoilers :mrgreen:
Je haalt trouwens Dawn en Paden en Raf en Kathleen door elkaar, maar het zij je vergeven.
Ik had kunnen weten dat jij mijn "executie" zou raden..., grr.
Maar wel lekker dat ik je op het einde nog even verraste.
Hoewel ik moet zeggen dat Hanny dat dus heel snel door had.
(maar ja, die vrouw zit bijna naast me als ik schrijf en kent mijn kronkeltjes door en door :twisted: )

Ben blij dat je genoten hebt.
NS2 is toch anders dan NS1, vooral het verhaal van Raf en Dawn.
Ik was bang dat het thema "alcoholisme" niet echt geschikt was voor een HR, maar dat verhaal paste zo goed bij Raf.
Zijn angsten, zijn haat, zijn boosheid. Ergens moest hij een uitlaatklep hebben en wat is beter dan alcohol.

Mmm..., denk dat ik toch maar aan NS3 ga beginnen.
Hoewel de cirkel rond is, is het verhaal nog niet klaar.

Er loopt nog ergens een ongetrouwde zus van Raf rond, Alexandra.
En die bevindt zich in Halberry, de plaats waar alles begon... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 maart 2014, 20:16 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
O jee, je hebt helemaal gelijk. Ik heb die twee om zitten wisselen.
Nou van mij mag je hoor! Begin maar aan deel 3!

En wat betreft het alcoholisme probleem van Raf, het heeft mij niet gestoord. Ik vond het wel goed hoe hij zijn 'demonen' weg probeert te drinken. :proost:
Ik ben erg benieuwd wat de andere dames ervan zullen vinden, maar voor jouw is het uitermate spannend natuurlijk.....

Bedankt voor je reactie!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 26 maart 2014, 14:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Mooie beoordeling, Mirjan, deze beoordeling en je lief berichtje van gisteren doen me beseffen dat ik CD behoorlijk verwaarloosd heb de laatste tijd.

Deze beoordeling prikkelt me om vanavond nog een boek te pakken en te gaan lezen.
Door allerlei dingen die mijn aandacht vragen blijft het lezen erbij.
En ik beleef altijd zoveel plezier aan lezen en ik weet dat ik lezen "nodig" heb .


Enne lieve Chris ,ik maak mijn geld over en dan kan ik mijn beoordeling ook aan je laten weten!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 26 maart 2014, 17:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Romkje. schreef:
Mooie beoordeling, Mirjan, deze beoordeling en je lief berichtje van gisteren doen me beseffen dat ik CD behoorlijk verwaarloosd heb de laatste tijd.

Deze beoordeling prikkelt me om vanavond nog een boek te pakken en te gaan lezen.
Door allerlei dingen die mijn aandacht vragen blijft het lezen erbij.
En ik beleef altijd zoveel plezier aan lezen en ik weet dat ik lezen "nodig" heb .


Enne lieve Chris ,ik maak mijn geld over en dan kan ik mijn beoordeling ook aan je laten weten!


Soms zijn er gewoon andere dingen die ons bezig houden, en het lezen op een laag pitje staat.
Veel leesplezier als je weer gaat beginnen, en ik weet zeker dat Chris haar boek je goed zal bevallen :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 29 maart 2014, 10:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Bij mij staat lezen ook op een erg laag pitje.
Ik herken me helemaal in Romkje ......gewoon teveel andere dingen [zoals een verhuizing en de rest van de vakantie plannen, mooi weer dus de tuin is nu weer aan de beurt, etc]
De meeste dingen in Canada hadden we al rond, maar we hebben alle hotels moeten vastleggen omdat er in sommige gebieden niet veel zijn. En die er zijn zijn bijna allemaal al vol of schrikbarend duur. :roll:
Maar met heel veel gepuzzel is de definitieve route vastgelegd [uitzonderingen zijn nog altijd mogelijk] en de hotels ook :D
Oke, eigenlijk hoort dit niet bij dit topic. Sorry Chris :mrgreen:

Ik had natuurlijk al een voorproef van NS2 gehad en ben nu aan het wachten tot ik het echte boek in handen heb.
Zodra die er is, ga ik me heerlijk verdiepen in het laatste deel :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 06 apr 2014, 18:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Terugkeer naar de Noordstaten.

Jullie herkennen vast dit gevoel wat ik heb voor de forummeetings;

Als de voorbereidingen beginnen begint de voorpret ook.
Maar ook altijd een beetje het gevoel van ,zal het net zo leuk ,gezellig ,plezierig ,gemoedelijk en vertrouwd als de vorige keer?

Dit gevoel had ik ook toen het boek de "terugkeer naar de Noordstaten " op mijn mat viel.

Zal het wel net zo goed, mooi ,spannend ,opwindend ,ontroerend en grappig zijn als het vorige deel?

En als ik op de terugweg van een forum meeting in de trein naar Friesland zit ,dan bekruipt mij dat gevoel van intens tevredenheid.
Natuurlijk was het leuk ,gezellig ,plezierig ,gemoedelijk en vertrouwd als de vorige keren!
Al die forumvriendinnen geven mij een gevoel van thuiskomen.

Nou ,dat is ook het gevoel dat ik had tijdens het lezen van Terugkeer naar de Noordstaten.


Een verhaal dat heerlijk leest ,ik zat gelijk weer in de verhaallijnen van de Noordstaten.
En leuk om weer de oude bekenden uit het vorige deel tegen te komen.
De fantasie van de schrijfster is weer grandioos.
Net als Mirjan had ik een aantal dingen voorzien ,maar dat stoorde mij totaal niet.
De onschuld van de dames vond ik juist heel erg leuk en grappig beschreven .
Ik verheug me op een volgend deel!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 06 apr 2014, 18:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Dank je wel voor je prachtig commentaar Romkje.
En zoals afgesproken: geen spoilers :382:

Heerlijk om te lezen dat je een gevoel van "heimwee" had... :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 07 apr 2014, 07:07 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Leuk om te lezen dat je ook zo genoten hebt Romkje :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 apr 2014, 15:34 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Ik heb het boek inmiddels ook gelezen. Soms moest ik even nadenken bij de hoofdpersonages wie ook alweer wie was. Maar ik zat vrij snel weer in het verhaal. Het was spannend met voldoende humor en erotiek. Het einde had ik niet in de gaten, was een echte verrassing. Ook ik vond dat sommige dames een beetje te blue waren maar het was niet erg storend. En het alcoholisme van Raf paste wel in het verhaal, was zeer geloofwaardig. Met andere woorden een prachtig boek om te lezen. Wat mij betreft mag er ook een deel 3 komen, ben zeer benieuwd. Mijn cijfer is een 9


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 apr 2014, 17:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Dank je voor het mooie compliment, Monique.

Aan deel 3 wordt "weliswaar minnetjes" gewerkt.

Mooi dat je het alcoholprobleem van Raf geloofwaardig vond.
Dat was het lastigste deel van het boek.

En die meiden bleu! Ach ja, het speelt zich ook af in 1100.
En toen waren de dames (behalve Kathleen) nog niet zo up to date als de huidige generatie.

De wilde seksbeesten bewaar ik voor mijn moderne romans en vooral de Honey Heat verhalen. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 17 apr 2014, 08:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Zucht.... ik heb 'em uit .....jammer hoor.
Maar meid, wat heb je weer een boek geschreven. :harts:

Het is heerlijk om weer over de bekende personen te lezen. :D
En al die zonen en dochters, jammer dat het fictieve personen zijn.
Ik kan ook niet kiezen wie nu mijn favo koppel is, ze zijn allemaal even geweldig
Het alcoholprobleem heeft me totaal niet gestoord [zal in die tijd wel vaker voorgekomen zijn :wink: ]
De erotiek was prima gedoceerd en mooi beschreven.

Sommige dingen waren te voorzien :D, maar dat geeft niks.
Het is een HR waar alles in zit, en ik vond 'em heerlijk om te lezen.

Eigenlijk vind ik dit een nog beter boek dan NS 1
En ik verheug me nu al op het vervolg :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling