Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 15:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: de Noordstaten
BerichtGeplaatst: 03 feb 2014, 15:47 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Zoals ik al had aangegeven zou ik een apart topic maken over het boek van Christy. Om ervoor te zorgen dat ik niet alle reacties zou lezen en ik mijn eigen oordeel zou vormen. Het heeft even geduurd maar ik heb het boek uit, ben een paar dagen ziek geweest.

ik vond het een geweldig boek, het onderwerp trekt mij ook zeer aan.
het eerste wat er in mij opkwam was Games of thrones, 7 koninkrijken die elkaar bestrijden om de macht.Het enige verschil is dat er in de Noordstaten maar 1 koninkrijk is die op de macht uit is. Het was een goede keuze om elk koninkrijk zijn eigen verhaal te geven en het dan te laten doorlopen in de andere delen.
Vanaf het begin werd ik meegetrokken in het verhaal. Het was spannend en het leest zo weg, alleen kom ik me niet altijd concentreren omdat ik me niet goed voelde. Normaal had ik het al lang eerder uit gehad. Alleen vond ik dat Quinn iets teveel tijd nodig had voor hij tot het besef kwam hoe met Nora zat. En die Alaine, wat een vals en geslepen kreng is dat.

Mijn beoordeling: het is een prachtig boek en kan niet wachten op het vervolg. Ik geef als cijfer een 9. :382:
En wat de titel voor het 3e boek betreft, Heimwee naar de noordstaten. ik vind het een prima titel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: de Noordstaten
BerichtGeplaatst: 06 feb 2014, 14:54 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Dankjewel voor het compliment, Monique.

Nu weet je in elk geval wie auteur Christy Sanders is :mrgreen:

Terugkeer naar De Noordstaten is in handen van mijn mentor en mijn criticus.
Ben zelf zeer benieuwd naar hun oordeel.

Wat betreft Heimwee naar De Noordstaten:
Dat was eigenlijk een grapje, maar "dat grapje" begint te porren in mijn hersenpan :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: de Noordstaten
BerichtGeplaatst: 06 feb 2014, 17:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 feb 2010, 08:15
Berichten: 1337
Woonplaats: tubbergen
Laat het maar lekker porren, Christy. Dan komt er vanzelf wel iets moois naar buiten :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling