Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 18:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10 apr 2013, 11:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Aletta Dijker De wolf van Badenoch

14e eeuw
De beruchte Wolf van Badenoch trok met zijn bende vogelvrije volgelingen plunderend door de Schotse Hooglanden. Door de kerk getrotseerd, nam hij in al zijn wreedheid en bloeddorst wraak. Daarmee belandde hij in een situatie waarin zijn broer de koning, hem dwong tot een keuze tussen twee kwaden: of alles dreigen te verliezen, zelfs zijn geliefde Mariota, of conformeren.

21e eeuw
Lea, een jonge Nederlandse vrouw ontmoet de Schot James en een verliefdheid bloeit op. Samen besluiten ze een roadtrip te maken in de voetsporen van de Wolf. Terwijl de tocht hen langs historische Schotse locaties en kleurrijke personages leidt, wordt hun relatie steeds passievoller en intenser. Ongemerkt doemt er een dreigende schaduw uit het verleden op die hun levens voorgoed zal veranderen…

“De Wolf van Badenoch”, dat gebaseerd is op historische feiten, neemt de lezer mee in een wereld waar levens door de eeuwen heen in liefde en passie met elkaar verbonden blijven. Het is de debuutroman van Aletta Dijker en het eerste boek van een tweeluik. “De Wolvenzoon” is het tweede boek.

In een woord "wauw" dit is pas een boek schrijven.
Het zit zo goed in elkaar.
De schrijfster heeft er heel wat tijd in gestopt en dat merk je .

Het eerste deel is even wennen ( het historische deel), maar als het boek in het heden begint ,dan leest het als een trein.
Het is zo ontzettend goed geschreven en met zo veel diepgang. Het boek neemt je echt mee Schotland in.

Verleden en heden kruisen elkaar, maar op zo,n mooie manier
Veel sex, mooie en heftige, maar dat hoort bij het verhaal.
Beeldend geschreven , je leert nog wat van Schotland .
Ik wilde eral een keer naartoe maar nu helemaal.

Het einde van het verhaal kwam toch heel onverwachts en moest even een paar tranen plegen.
Ik ben zeer benieuwd naar deel 2.

Conclusie een boek dat zeer de moeite waard is
Mijn cijfer een 9 1/2

Sonja 10-04-2013


Laatst bijgewerkt door Sonja op 10 apr 2013, 17:06, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 apr 2013, 12:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Mooie recensie Son.

Een 9 1/2 van jou is een 10+ voor Aletta. want jij bent niet snel tevreden... :mrgreen:

Nu heb je me wel heel nieuwsgierig gemaakt :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 apr 2013, 17:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Mooie recensie Son.

Een 9 1/2 van jou is een 10+ voor Aletta. want jij bent niet snel tevreden... :mrgreen:

Nu heb je me wel heel nieuwsgierig gemaakt :382:



Echt de moeite waard, het is wel de categorie serieus en geen zoetsappige roman.

En zoals Carin ( CP ) al in een eerdere beoordeling schreef ( bij de categorie ik ben schrijfster) in tijden niet zo,n goed boek gelezen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 apr 2013, 07:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Nou zeg, een héél enthousiaste beoordeling !
Ik heb nog boekenbonnen liggen, misschien kan ik het boek bestellen bij Readshop in het dorp ?? Zal eens gaan informeren, mooie beoordeling Sonja :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 apr 2013, 08:22 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 jan 2013, 09:12
Berichten: 54
Nationale vlag:
Netherlands
Wow! :oops: Dikke rode wangen hier op de vroege ochtend! En ook een stralende lach :D
Bedankt voor het lezen Sonja, en nog meer bedankt voor de prachtige recensie. Ik ben even helemaal sprakeloos. Maar wel op een goede manier!
Liefs en groet van aletta. :cheer:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 apr 2013, 09:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
zo zie je maar weer wat CD doet met lezers om je boek te promoten :D vooral doorschrijven en uitgeven :mrgreen:
en ja ik blijf erbij in tijden niet zo'n goed boek gelezen en nu maar wachten tot sept voor het tweede deel :wink:


Karin


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 apr 2013, 13:31 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 jan 2013, 09:12
Berichten: 54
Nationale vlag:
Netherlands
cp schreef:
zo zie je maar weer wat CD doet met lezers om je boek te promoten :D vooral doorschrijven en uitgeven :mrgreen:
en ja ik blijf erbij in tijden niet zo'n goed boek gelezen en nu maar wachten tot sept voor het tweede deel :wink:


Karin


:o
Was leuk je op de presentatie te hebben Karin :thnx: en heerlijk deze woorden te lezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 16 apr 2013, 20:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Grrr, gewoon nog steeds niet besteld.
Eerste wat ik morgen doe als mijn loon binnen is. :002:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 apr 2013, 16:59 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 jan 2013, 09:12
Berichten: 54
Nationale vlag:
Netherlands
Alicia schreef:
Grrr, gewoon nog steeds niet besteld.
Eerste wat ik morgen doe als mijn loon binnen is. :002:


:thnx:
Ben benieuwd wat je ervan vindt! :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 okt 2013, 15:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb net de tip gekregen dat ik air mails kan inleveren bij bol ,eens kijken of ze dit boek ook verkopen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 05 nov 2013, 08:51 
Offline
Lid
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 jan 2013, 09:12
Berichten: 54
Nationale vlag:
Netherlands
Romkje. schreef:
Ik heb net de tip gekregen dat ik air mails kan inleveren bij bol ,eens kijken of ze dit boek ook verkopen.


Hallo beste Romkje, ik sta niet bij bol in de virtuele schappen helaas, omdat als ik mijn boeken via derden zou gaan verkopen, de prijs drastisch omhoog zou moeten. En dan worden ze echt te duur, vind ik zelf. Het moet wel leuk blijven! :D
Ik vind het wel leuk dat je interesse hebt en je zou eens een kijkje kunnen nemen op mijn website of het echt iets voor je is. Het adres staat op mijn profielgegevens.
Lieve Karin, weer bedankt voor de promotie! :flower: Geweldig! Het gaat nooit ongemerkt voorbij.
Heel veel groeten,
Aletta


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling