Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 17:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13 maart 2013, 21:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Kan een simpele ketting je terug in de tijd brengen? De ketting die Cathy Turner van haar oma heeft gekregen, kan dat wel. Ze komt terecht in Victoriaans Londen om daar de maîtresse te worden van Lord Rave Cadsington. Al snel verliest ze haar hart aan hem, maar ze wordt aan de kant gezet als hij wil trouwen met iemand anders. Een jaar later is Cathy echter terug, met een titel èn een verloofde. Haar hart ligt alleen nog steeds bij Rave. Zal Cathy terug moeten naar haar eigen tijd om Rave te vergeten? Of biedt het verleden haar wat ze zoekt?


Dit boek is een grote paperback en bevat 270 pagina's.

Leuk boek, het betreft een tijdreisverhaal.
Schrijfwijze is goed, leest lekker weg.
Leuk verhaal, ik had er best iets meer diepgang in willen zien, en meer het gevoel willen hebben dat je in een historisch tijdperk zit.
De hoofdrolspelers zijn Cathy en Rave. Zij is een pittige tante. Hem vond ik wat minder, soms een slapjanus
Had hem wat sterker willen zien.

Het idee met de oma vond ik erg leuk.

Toch een leuk boek

Mijn cijfer een 7 plus


Sonja 13-03-2013


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 maart 2013, 21:55 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb het toendertijd ook 7 gegeven! :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 maart 2013, 19:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 jan 2005, 18:01
Stemming:
Moe
Berichten: 1392
Woonplaats: Pesse
Nationale vlag:
Netherlands
Sonja, dank je wel!!! En ben het eens met je beoordeling. Ik had er ook graag meer diepgang in willen zien, maar vond dat op dat moment erg moeilijk. En hoop dat in volgende boeken dan wel te kunnen doen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling