Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 16:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12 jan 2013, 18:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Na jaren van afwezigheid keert een jonge vrouw terug naar Wales om haar echtgenoot aan haar familie voor te stellen. Tijdens een paardrijtocht door het glooiende groene landschap, komt Nell ten val en raakt kort bewusteloos. Na haar ontwaken merkt ze dat ze in een geheel andere wereld is terechtgekomen.
De ruïne uit haar jeugd is veranderd in een prachtig middeleeuws kasteel. Ze draagt een rijk gewaad en wordt overeind geholpen door een bruuske ridder, compleet met zwaard en ondoorgrondelijke grijze ogen.

Hij spreekt haar aan met Elen en beweert met haar getrouwd te zijn...



Dit boek heb ik 7 jaar geleden gelezen en was benieuwd wat ik er nu van zou vinden
Onderstaande was toen mijn beoordeling


Dit is geen smeulende knetterende liefdesroman, weing erotiek.
Deze roman beschrijft de hele levensloop tussen twee geliefden tot de dood, hun kinderen en diversen oorlogen met Engeland.
De eerste 120 blz. vond ik superfacinerend en heb ik ook verslonden. Wat verder in het verhaal wordt het hier en daar soms saai, maar door nieuwsgierigheid getroffen wou ik toch weten hoe het hun verder vergaat, en dan wordt het toch weer interessant.
Er komen wel verschillende treurige gebeurtenissen in voor en heb toen een paar traantjes geplend, maar hun liefde voor elkaar blijft bestaan.
Nu komt de vraag: is het boek de moeite waard?? Mijn antwoord is ja, voor iedereen die eens wat anders wil lezen.

Een cijfer geven doe ik niet, dat vind ik bij dit boek te moeilijk, maar zeker geen onvoldoende en ook geen uitmuntend.

Sonja d.d. 15-05-2005

Ik ben het nog steeds eens met mijn mening van toen :wink: . wat mij nu wel stoorde , dat ik dacht dat je ook zoulezen hoe het in het heden ging
Maar heb dit verhaal waarschijnlijk verward met een ander :wink:

Ik zou er nu een 8 plus voor geven

Groetjes Sonja


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 jan 2013, 01:35 
Offline
Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2008, 23:42
Berichten: 52
Woonplaats: Almere
Dit boek heb ik ook jaren geleden gelezen.
Het staat op mijn lijstje van nog eens lezen.

Ik vond het toen een geweldig boek en ik heb menig traantje laten vallen.
Helaas hield ik vroeger geen leeslijst bij, dus de waardering weet ik niet meer.
Wel weet ik nog dat ik dit geen doorsnee boek vond en er diep van onder de indruk was.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 jan 2013, 09:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ook bij mij is het alweer een hele tijd geleden dat ik dit boek gelezen heb, maar kan me ook nog goed herinneren wat ik ervan vond.
Naar mijn mening ook inderdaad geen doorsnee boek, erg mooi en goed geschreven en gaf het toen een 8,5.
Weet ook nog te herinneren dat ik wel een aantal minpuntjes had, maar details weet ik dan niet meer precies.

Je moet in ieder geval echt van timetravel houden als je dit boek gaat lezen.
Wat bij mij dan ook het geval is.
Moet ik binnenkort weer eens gaan herlezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 jan 2013, 23:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Ik wil toch vaker een oudje herlezen ( aan leesvoer geen gebrek er staan er nog duizenden te wachten :shock: :roll: )

Maar het verbaasde me hoe snel je het verhaal kwijt bent ( nou snel na bijn 8 jaar :wink: 0

Een paar nieuwe en af en toe een oudje :wink:

En I Love tijdreisverhalen :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 15 jan 2013, 07:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Klinkt wel goed Sonja, leuke beoordeling :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 sep 2016, 19:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
Prima boek. Vond het ook een prettig verhaal, ik hou wel van timetravel .Soms vond ik het erg verdrietig. Heb het boek daarom niet meer herlezen en weggedaan. Toch ging het weer kriebelen en heb ik het in dezelfde uitgave weer gekocht.
Cijfer 8+.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling