Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 20:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 mei 2012, 10:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Harriet, hertogin van Berrow, heeft meer dan genoeg van haar adellijke titel en de bijbehorende verantwoordelijkheden. De saaie theevisites en deftige danspartijen komen haar neus uit. Ze zou zo graag naar een ondeugend soiree willen, waar ze kan doen wat ze wil zonder dat iemand op haar let. Maar zo'n dol feest bijwonen - vooral als de gastheer Lord Justinian Strange heet - zou een groot schandaal veroorzaken. Daarom moet Harriet zich vermommen... Lord Strange verheugt zich op een nacht vol ongeremd plezier. Tot hij onder de kledij van een onbeschaamde vlegel de mooiste vrouw van het feest ontdekt. Waarom riskeert zij haar reputatie? En kan hij haar verleiden om te blijven... voor altijd?

-------
De eerste helft van het boek vond ik verschrikkelijk, het was gewoon niet interessant! Het ging er alleen maar om dat zei zich als man had vermomd blablabla, ik kon er gewoon niet doorheen komen en heb ook gewoon heel lang over dit boek gedaan doordat ik hem steeds weglegde, uiteindelijk ben ik gister weer begonnen met lezen en kwam dus eindelijk het stuk waarin hij haar ontmaskerd en vanaf toen werd het wel leuk. Je hebt ook een kleine verwijzing naar de personages van haar andere boek, Lady Roberta.
Al met al niet mijn favoriete boek maar ik vind haar boeken toch wel heel wisselend, de geur van de nacht en de wilde bruid vond ik echt super, die tweede is ook echt een van mijn favoriete.

5.5/10 (btw dit is het laagste cijfer wat ik ooit een HR heb gegeven)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 mei 2012, 00:34 
Offline
Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2008, 23:42
Berichten: 52
Woonplaats: Almere
Jammer, maar ik was er al bang voor.
In het boek Lady Roberta ben ik ook halverwege afgehaakt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 mei 2012, 01:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Ajram schreef:
Jammer, maar ik was er al bang voor.
In het boek Lady Roberta ben ik ook halverwege afgehaakt.

bij dat boek heb ik ook flink moeten doorzetten..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 mei 2012, 21:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
geen aanschaffer dus :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 29 jun 2012, 09:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
zoals altijd meningen verschillen:
ik vind het wel een leuk boek, ben nu idd op de helft en dat is wel beter maar dit boek valt mij niet tegen, leest lekker door.
tot nu mijn cijfer 8.

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling