Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 11:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 feb 2012, 16:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
De Engelse burggraaf Vergil Duclairc is een man die eraan gewend is zijn zin te krijgen. En als de zojuist aangewezen voogd van Miss Bianca Kenwood uit Amerika, is hij van plan haar zo snel mogelijk uit te huwelijken aan zijn jongere broer. Maar de eigenzinnige Bianca heeft andere plannen.

Ze wil dolgraag zangeres worden en ze heeft heus wel door dat het Vergil alleen maar om haar erfenis te doen is. Om de lieve vrede besluit Bianca tijdelijk met de bazige edelman mee te gaan naar zijn landhuis.

Daar ontdekt ze dat Vergil ook heel charmant kan zijn en dat er achter zijn perfecte zelfbeheersing een sensuele meester schuilt. Bianca besluit haar voogd op een schandalige manier te verleiden. Want ook zij is eraan gewend altijd haar zin te krijgen.



Het boek zelf vond ik heel mooi geschreven maar ik vond dat Bianca iets te ver doorsloeg in haar droom om voor de opera te zingen.
Het duurde me allemaal te lang en ik begon me er ook echt aan te ergeren, maar goed. De achterflap klopte ook niet echt naar mijn mening, Bianca heeft Vergil niet proberen te verleiden, het was eerder omgekeerd, en ik vind dat Vergil wat meer tegengas had mogen geven, hij liet naar mijn gevoel nogal over zich heen lopen om haar gelukkig te maken. Het was op zich een heel mooi (geschreven) boek maar het was het voor mijn niet helemaal.

7/10


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 feb 2012, 17:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb dit boek gelezen, weet het absoluut zeker.... maar kan me het verhaal helemaal niet herinneren. :shock: Dat heb ik toch bijna nooit.
Terwijl ik me toch kan herinneren dat ik haar boeken wel aardig vond. Nou is dat natuurlijk ook maar een 7-tje. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 feb 2012, 10:32 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Andrea schreef:
Ik heb dit boek gelezen, weet het absoluut zeker.... maar kan me het verhaal helemaal niet herinneren. :shock: Dat heb ik toch bijna nooit.
Terwijl ik me toch kan herinneren dat ik haar boeken wel aardig vond. Nou is dat natuurlijk ook maar een 7-tje. :wink:



Ik idem :roll: :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 maart 2012, 11:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb m net uit. Ik vond het boek best wel goed. Heel verbazende erotische scenes!! En taalgebruik (stik toch...)..

Het verhaal is goed, er gebeurd genoeg om het spannend te maken. De zangambities van Bianca vond ik zelf niet zo interessant moet ik zeggen, maar ik denk dat wel meer vrouwen in die tijd misschien andere ambities hadden die door een huwelijk of door de gedragscodes niet door konden gaan.

Humor had er iets meer in gemogen, maar over het algemeen las het lekker weg en is het zeker een aanrader :D .

Mijn beoordeling: goed-heel goed

Monique


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling