Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 23:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 jan 2012, 16:38 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 18 nov 2004, 03:13
Berichten: 417
Nationale vlag:
Belgium
Hij is al een paar dagen uit nu ... maar nog even over liggen nadenken
Ik heb hem wel niet in 1 ruk uitgelezen. Was iets zwaarder. Maar had ik ook wel een beetje verwacht daar ik op de achterflap al gelezen had dat om 3 mannen ging.
Edmund - de koning en (An)Tony.
Als ik eerlijk moet zijn hadden ze die koning van mij mogen schrappen. Nogal een bruut en wispelturig. Niet echt mijn ding.
En het ergere is nog dat ik Edmund, haar eerste man, het sympathiekste vond :oops:

Het boek kwam voor mij traag op gang. Naar het einde vlotte het wel iets beter. Het rare aan Small's schrijfstijl ... Sommige stukken/ periodes zijn zo gedetailleerd geschreven en dan ineens is in een paar zinnen beschrijft ze een hele volgende periode. Dan terug een stuk meer in detail, .... zo afwisselend. Schrijft Small altijd zo? (Dit is het eerste boek van haar dat ik nu gelezen heb).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jan 2012, 18:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
ik weet niet van al haar boeken, maar ik heb er idd al gelezen dat ze bepaalde periodes zeer snel gaat en andere weer niet...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jan 2012, 21:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ja, dat heb ik ook wel ervaren met Small. Soms is dat niet heel leuk. Ik kan me nog herinneren dat ik op een gegeven moment in 1 boek dacht: waarom vlieg je daar nou zo snel voorbij, de held is soooo cute! :roll:
Was ook een verhaal over iemand waarvan de 2e man doodging en binnen no time was ze weer hertrouwd ofzo, maar ik vond die 2e dus zo leuk... en die werd er eigenlijk een beetje tussen gepropt. :?
Geen idee meer van de titel om eerlijk te zijn.

10 jaar geleden las ik veel Small en wilde ook series compleet hebben e.d. en nu dat ik eindelijk series compleet heb.... heb ik er nog niks van gelezen de afgelopen jaren.
Vind haar een goede schrijfster, maar al die vrouwen hebben minimaal 3 echtgenoten volgens mij :shock: en daar heb ik niet altijd zin in, om dat te lezen. Al vond ik Jasmine's boeken en die van haar kinderen erg goed toen en wil ik zeker nog gaan herlezen... maar dan met alle voorgaande boeken erbij.

Voor mij is Small niet een schrijfster die je veel herleest en ik moet ervoor in de stemming zijn. Dat probleem heb ik met sommige anderen niet (zoals Garwood, Deveraux en Lindsey) en daar pak ik dus ook sneller naar als ik wil herlezen. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jan 2012, 11:31 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Ik heb er 2 van haar gekocht en gelezen en daarna nooit meer. Vind haar boeken gewoon niet leuk en niet vlot lezen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling