Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 13:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jan 2012, 13:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 20 maart 2005, 10:31
Stemming:
Blij
Berichten: 1342
Woonplaats: Zele
Nationale vlag:
Belgium
Na al deze enthousisaste uitlatingen, ga ik er zeker snel in beginnnen lezen !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jan 2012, 18:52 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Dankjewel Mir voor je mooie commentaar.
Ik weet hoeveel zweet het je gekost heeft....

Heel diep in mijn achterhoofd zit een piepklein plannetje om De O'Shea's te laten terugkeren in een tijdreisverhaal.
Hoe, wat, waar...nog geen idee, maar dat stemmetje wordt steeds luider :wink:

Ik heb trouwens een verzoekje aan jou, en aan iedereen die een recensie heeft gegeven.

Willen jullie niet een recensie geven op mijn website,onder het kopje
recencies (met vermelding van de Kinderen uiteraard)

Ik heb ontdekt dat veel meer mensen mijn site bekijken dan ik ook gedacht had en dat is een uitstekende reclame voor me.

Bedankt...schatten :382:


Ondertussen is het zweet alweer opgedroogd, ik ga zeker een recensie plaatsen op je site :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jan 2012, 09:26 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Lieve Chris,

Ik heb je boek uit !

Al die tijd heb ik geen beoordelingen over dit boek gelezen.
Ik wou er blanco in gaan en niet al kleine dingetjes weten.

Maar meid,wat heb je weer een geweldig boek geschreven!!Taaltechnisch zal het nu wel beter zijn dan de vorigen ......maar dat is niet aan mij besteed.
De verhaallijnen van al je boeken ( die ik gelezen heb) vind ik TOP.
En die taalfoutjes ...die heb ik nooit gezien.

Maar dit boek;

* Jasmine en Blaze ;

Een geweldig koppel.
Blaze is een man waar vele vrouweharten sneller van gaan kloppen!!!
Jaz is een zéér pittige dame.
En Ewan bewijst is dit boek dat hij een man is met een klein hartje :harts: :harts:

Allan en Rilana;

Rilana is het soort vrouw dat ik graag zie ik een HR.
Pittig en ondertussen zo lief.
Allan ,een heerlijke ruige piraat .

Kane en Lenora;

Sprookjesachtig ,heerlijk !!
En Kane zo stoer aan het eind van het boek!
Ik ben trots op hem :382:

Caelan en Evelyn;

Caelan de redder in nood,wat wil een vrouw nog meer!
Evelyn ,de dame die prachtige romans schrijft.
Ik moest vaak even aan jou denken,Christy :wink:

Morgana en Jack;

Had misschien wel iets meer mogen zijn...........maar zo was het ook goed.


Ik ben een favoriet van verschillende verhaallijnen in een boek.
Het stoort mij dus totaal niet als het verhaal overstapt op een ander koppel.
Zo wil ik door blijven lezen!
Chris ,ik blijf een groot fan van je !!
Bedankt .


Ps ;taaltechnich zal dit niet de beste beoordeling zijn :wink: Zolang je maar begrijpt dat ik genoten heb van je boek.


Laatst bijgewerkt door Romkje. op 23 jan 2012, 10:47, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jan 2012, 10:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
He meis,

Helemaal goed.
Je bent er echt ingedoken, mooi.
Je hebt het beleefd zoals ik het bedoeld heb :382:

Bedankt voor je recensie op mijn website.

Alleen een ding dat ik recht wil zetten:

Ik heb Jazz en Blaze inderdaad als HR geschreven, maar NOOIT naar Cesar gestuurd. Ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen.
Achteraf gezien had ik deze wel naar Cesar moeten sturen en niet de Voorspelling. Misschien had ik dan wel een kans gemaakt, maar...ach dat betwijfel ik ook. :?

Fijn dat je genoten hebt.
Weet zeker dat je ook ondesteboven van Zwarte Vlinder bent :wink:

Chris


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jan 2012, 10:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
He meis,

Helemaal goed.
Je bent er echt ingedoken, mooi.
Je hebt het beleefd zoals ik het bedoeld heb :382:

Bedankt voor je recensie op mijn website.

Alleen een ding dat ik recht wil zetten:

Ik heb Jazz en Blaze inderdaad als HR geschreven, maar NOOIT naar Cesar gestuurd. Ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen.
Achteraf gezien had ik deze wel naar Cesar moeten sturen en niet de Voorspelling. Misschien had ik dan wel een kans gemaakt, maar...ach dat betwijfel ik ook. :?

Fijn dat je genoten hebt.
Weet zeker dat je ook ondesteboven van Zwarte Vlinder bent :wink:

Chris


Heb ik waarschijnlijk verkeerd begrepen.
Zal het dan ook maar uit mijn beoordeling halen.......


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jan 2012, 10:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Heb ik op de website al voor je gedaan.
Op CD mag het rustig blijven staan...leest ie het misschien een keer :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 feb 2012, 10:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ik baal als een stekker!!!! :-(




Ik baal omdat ik m uit heb :wink:

Ben gelijk na de O'Shea Vrouwen met de O'Shea Kinderen begonnen en vond het heerlijk. Om alle bekende karakters weer terug te vinden, maar ook te lezen hoe hun kinderen hun weg hebben gevonden.

Ten eerste merkte ik gelijk het taaltechnische verschil, terwijl ik de O'Shea Vrouwen en de Howel Vrouwen toch absoluut niet slecht geschreven vond. De O'Shea Kinderen zit absoluut beter in elkaar wat dat betreft. Mijn complimenten voor jou Chris en voor Hanny uiteraard. :382:

Ten tweede vind ik de verhaallijnen echt SUPER! Er waren langere stukken per stel als het ware en pas later kwam alles samen. Dit vond ik heel mooi gedaan!
Mis ook wel enigszins meer verhaal rondom Morgana en Jack, maar vond het niet storend ofzo. :wink:

Jaz en Blaze zijn gewoon heavenly, originele verhaallijn (vind ik) en perfect bij elkaar passend. Goede 'bijrollen' en leuk dat Colin voor Flora valt! :D

Allan en Rilana... yummie! Ben niet zo van piraten-verhalen, maar een piraat die een Schot is... YUMMIE! Precies MIJN soort piraat :mrgreen: . Rilana vind ik echt een leuk karakter en ben blij dat ze elkaar krijgen. De anderen zoals Scoop, Tom, Barbas zeker ook erg leuk!

Elizabeth en Philip zijn ook helemaal tot hun recht gekomen vind ik. De echte slechterikken, die verhaallijnen weer aan elkaar koppelen. Ja heel goed, vind hun 'einde' ook zeer passend!

Caelen en Evelyn.... *happy sigh*. Helemaal mijn ding, helemaal mijn soort verhaal. Een echte held, een vrouw die sterk is en toch helemaal verder opbloeid bij 'haar' man.
Plus die honden... heerlijk detail, wat ik persoonlijk altijd erg leuk vind. Ik hou van dierenvrienden :382:

Lenora en Kane, mijn favoriete stel! Mocht iemand een man als Kane kennen... ik teken ervoor hoor! :harts: :mrgreen:
Korter verhaal, maar toch perfect. Moody, de evil bad guy, ook heel goed passend in dit verhaal. Dat Kane een passie voor muziek heeft scoorde punten bij mij. :382:
Lenora is ook een heerlijke vrouw en perfect voor Kane.

Ook de broers O'Shea kwamen weer heerlijk tot hun recht als vaders en de moeders uiteraard aan hun zijde om hen te kalmeren of tot de orde te roepen, haha.

Helemaal top Christy!!! Ik had de O'Shea Vrouwen een 8,5 gegeven (in mijn boekenlijst) en vind De O'Shea Kinderen nog beter en geef ik hierbij een 9-.
Je hebt een heel eigen manier van schrijven, je hebt een geweldige fantasie en je sleurt je lezers mee in je verhalen. Je nawoord vind ik persoonlijk ook altijd erg mooi erbij!
Ik hoop je andere boeken ook nog eens te lezen en staan hoog op mijn verlanglijst. :wink:


edit: ik ga mijn beoordelingen gelijk even op je website zetten!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 feb 2012, 12:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ja ik heb ook zo genoten van deze twee boeken.
Normaliter herlees ik ze dan niet zo snel, maar misschien begin ik binnenkort toch weer in de O'Shea Vrouwen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 feb 2012, 14:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Andrea..., wat kan ik zeggen: :382: :382:

Heerlijk om te lezen dat je er van genoten hebt.
En geweldig dat je de "bijrollen" zoals Scoop, Barbas, Tom en vooral Moody noemt.

Zonder dit soort figuren is een roman te "kaal"!

Een ding wil ik wel nog vragen (en dit is vooral voor Romkje, want die valt dit soort dingen op)

Heeft niemand nagedacht over deze zin:

Citaat:
Jasmine’s dochter, Brianna, die tot groot verdriet van haar ouders, als een blok viel voor de Amerikaan Patrick Howel en met hem verhuisde naar een plaatsje, genaamd Elm Grove, in de staat Missouri.


:003:

Als je het nawoord van de Howel hebt gelezen, weet je dat een zoon van Olivia zijn familie in Schotland gaat bezoeken.
Olivia en haar zussen zijn de kleinkinderen van Jasmine en Blaze.
Ook staat er in het nawoord dat Olivia's zoon als een blok valt voor Bridget FLACK...
Valt het kwartje?
Ik vind het heerlijk mijn boeken op de een of andere manier met elkaar te verbinden.

Chris


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 feb 2012, 14:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Je nawoorden vind ik geweldig
Maar blijkbaar heb ik hier totaal overheen gelezen :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 feb 2012, 14:29 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Mwaaaah, het zij jou vergeven, Mo :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 feb 2012, 15:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Andrea..., wat kan ik zeggen: :382: :382:

Heerlijk om te lezen dat je er van genoten hebt.
En geweldig dat je de "bijrollen" zoals Scoop, Barbas, Tom en vooral Moody noemt.

Zonder dit soort figuren is een roman te "kaal"!

Een ding wil ik wel nog vragen (en dit is vooral voor Romkje, want die valt dit soort dingen op)

Heeft niemand nagedacht over deze zin:

Citaat:
Jasmine’s dochter, Brianna, die tot groot verdriet van haar ouders, als een blok viel voor de Amerikaan Patrick Howel en met hem verhuisde naar een plaatsje, genaamd Elm Grove, in de staat Missouri.


:003:

Als je het nawoord van de Howel hebt gelezen, weet je dat een zoon van Olivia zijn familie in Schotland gaat bezoeken.
Olivia en haar zussen zijn de kleinkinderen van Jasmine en Blaze.
Ook staat er in het nawoord dat Olivia's zoon als een blok valt voor Bridget FLACK...
Valt het kwartje?
Ik vind het heerlijk mijn boeken op de een of andere manier met elkaar te verbinden.

Chris




JAAAAA... haha, het viel me gelijk op! Zat al te denken: dat kan niet missen, dat moet bij elkaar horen wat dat betreft. Erg leuk gedaan Chris :382:
Sluit me ook helemaal bij je aan wat bijrollen betreft. Als alle andere karakters rondom de hoofdpersonen niet net zo goed geschreven worden.... vind ik dat altijd heel erg jammer. Juist daarmee kun je zulke leuke dingen doen en mooie, grappige of enge scenes schrijven. Ze hoorden er allemaal gewoon net zo bij als de hoofdpersonen! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 feb 2012, 15:53 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
:shock: :shock: :shock: :shock: wat?!?

ik loop Nu gelijk naar mijn boekenkast..........................


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 feb 2012, 15:59 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
WAT is er in de VREDESNAAM met MIJ aan de HAND ???

Ik heb het nawoord van De O'Shea kinderen NIET goed gelezen !!!!!
Er dat terwijl ik er zo DOL op ben !!!!
Misschien heeft het temaken met de laatste woorden van Kane??
Ik ga zo goed gelijk goed lezen.
Enne Chris ,sorry ik SCHAAM me diep .
En voel me hééél erg DOM.

Maare de Howell vrouwen ......dat blijft toch echt een favoriet van mij!


Laatst bijgewerkt door Romkje. op 13 feb 2012, 16:05, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 feb 2012, 16:01 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Chris je bent en blijft geweldig !!!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling