Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 10:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13 mei 2012, 10:48 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Goh... Ik kan dus nog blozen op m'n 62e :cool: :D !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 mei 2012, 11:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
:mrgreen:

Als er ooit iemand een compliment verdiend, ben jij het!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 mei 2012, 06:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Ik ben het niet gauw voor 100% met iemand eens, maar Monique zit er wel heel erg dichtbij! Chris schrijft magnifiek :382: !!



Monique, je hebt een geweldige beoordeling gegeven voor een geweldig boek ! Ben het ook met jou volledig eens Hanny :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 mei 2012, 06:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Ik ook :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 apr 2015, 08:37 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Ik plaats nooit zelf recensies, maar deze wil ik jullie niet onthouden.
Van een onbekende fan die zomaar mijn website had gevonden.
Ben er bijzonder trots op.

Citaat:
Hartstikke bedankt! Heb het boek afgelopen nacht meteen uitgelezen. Mijn recensies over de twee boeken:

De O’Shea Vrouwen, ik ben begonnen met lezen en vervolgens kon ik niet meer stoppen met lezen. Wat een ontzettend gaaf boek, er gebeurt heel veel maar het verhaal is nog goed te volgen. Ondanks dat er veel hoofdpersonen zijn, lukte het mij goed om alles te volgen. De hoofdpersonen zijn stuk voor stuk interessante mensen, het is heerlijk om van iedereen zijn/haar gedachten te lezen.
Het verhaal is misschien wel iets voorspelbaar, maar dat maakte mij niet zo heel veel uit.
Conclusie: ontzettend leuk boek om te lezen.

De O’Shea kinderen. Kort nadat ik de O’Shea Vrouwen heb gelezen, ben ik meteen begonnen in de O’Shea kinderen. Net zoals bij het andere boek ben ik begonnen met lezen en kon ik niet meer stoppen. Wederom een fantastisch boek!
Het is ontzettend leuk om te lezen hoe het met de personages gaat van de O’Shea Vrouwen. De kinderen lijken ontzettend op hun ouders, dat maakt ze wederom geweldige personages.
Aan het ene stel wordt meer tijd besteed dan aan een ander stel maar dat stoort niet.
Ik kan niet anders dan lovend zijn over dit boek, ik kan zo uren doorlezen over de familie O’Shea!


Heel erg bedankt dat ik deze twee boeken mocht lezen!
Met vriendelijke groet,
Renske Bijlenga


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 apr 2015, 08:48 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2004, 13:29
Stemming:
Cool
Berichten: 5302
Woonplaats: Venhuizen
Nationale vlag:
Netherlands
Twee hele mooie beoordelingen Chris. :382:
Daar mag je beslist trots op wezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 apr 2015, 12:31 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Wat enig zeg!

Het is gewoon zo: ik heb altijd moeite met een pocket met (bijv.) vijf korte verhalen. Die lees ik dus per definitie niet. Maar bij Chris heb ik daar geen last van; alles is versmolten tot een geheel. Ik lees elke letter en daarvan heeft ze fantastische verhalen gemaakt! Heerlijk, als je dat kunt!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 07 jul 2015, 10:54 
Offline
Chasing Dreamer
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 10 aug 2011, 11:57
Berichten: 352
Woonplaats: ergens in belgenland
Ik heb ze in het weekend nog eens gelezen. Die boeken blijven lastig aan de kant te leggen zijn. Je wordt gewoon meegesleept in het verhaal. Zelfs na meerdere keren lezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 08 jul 2015, 08:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Dank je wel voor het nieuwe compliment, Petra.

Doet me meer goed dan je denkt. :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 16 jul 2015, 12:36 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
petraaken schreef:
Ik heb ze in het weekend nog eens gelezen. Die boeken blijven lastig aan de kant te leggen zijn. Je wordt gewoon meegesleept in het verhaal. Zelfs na meerdere keren lezen.


Onthoud dat nou eens, Chris! :mrgreen: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling