Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 20 apr 2024, 00:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28 sep 2011, 14:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 maart 2007, 14:16
Berichten: 2301
Woonplaats: Lier
Nationale vlag:
Belgium
Linda Lael Miller – Als een wilde melodie

Het verhaal bevat veel variatie, het speelt zich zowat overal af, op zee, in een harem of op een verlaten eiland. Erotiek is er in overvloed. Wat me ook opviel in het verhaal is dat er veel gebruik wordt gemaakt van het bad of de badkamer, ja Charlotte is zeer hygiënisch.
Charlotte Quade is een avontuurlijk aangelegde jonge vrouw die meermaals in de problemen komt en er nog van geniet ook. Een kapitein die in haar ogen het ene avontuur na het andere beleeft is dan ook echt de man voor haar. En avonturen beleefd ze in het verhaal wel degelijk in overvloed, hoewel Patrick er toch wel in slaagt om haar telkens uit de nesten te halen wordt ze helaas teleurgesteld in haar kapitein die de ene keer wel en dan weer niet met haar getrouwd wil zijn.
Kapitein Patrick Trevarren: wat kan ik van hem zeggen? Hij is niet te trots om te huilen, hij heeft een klein hartje maar ten opzichte van Charlotte maakt hij daar meestal wel een steen van. Voorts stoot hij Charlotte steeds maar weer van zich af, laat haar ‘voor haar bestwil’ meermaals achter, hier stoorde ik me op de duur wel aan, maar dat was dan ook het enige echte minpunt in het verhaal.

7,5/10

Martine, 28/9/2011


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 sep 2011, 15:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 jan 2011, 11:46
Stemming:
Blij
Berichten: 278
Woonplaats: Sint-Niklaas
Nationale vlag:
Belgium
Martine schreef:
ja Charlotte is zeer hygiënisch

:mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 sep 2011, 20:22 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 17:14
Berichten: 2538
Woonplaats: Aalsmeer
O, ja, ik weet nog dat ik dit ook een heel leuk boek vond. Een van de betere van Miller.
Ik vond Charlotte wel wat eigenwijs, maar verder echt een heerlijk boek.

Helene


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling