Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 12:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06 aug 2011, 00:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Achterkant:
Tijdens haar bezoek aan New York in 1885 was Lainie Russell te gast op een gemaskerd bal en werd verliefd op een knappe en geheimzinnige spoorwegmagnaat die ze slechts kende bij zijn voornaam: Thorn.

Te laat ontdekte Lainie dat Thorn haar vaders meest gehate zakenrivaal was en tevens verantwoordelijk voor de hersenbloeding en verlamming van haar vader.

Weer terug in Californië zwoer Lainie dat ze de kleine spoorwegmaatschappij van haar familie niet zou laten verzwelgen door Thorn en zodoende werd ze gedwongen te concurreren met de man van wie ze hield. Hoe kon ze van hem houden? Hoe kon ze hem haten?


Beoordeling:
Verrassend leuk boek. Ik had er geen verwachtingen van omdat het al een oudje is maar het was leuker dan verwacht.

Lainie en Thorn worden al snel verliefd op elkaar en ondanks dat ze elkaars concurrenten zijn krijgt Thorn alleen maar meer bewondering voor haar scherpzinnigheid en zakeninstinct. Zij weet hoe ze moet omgaan met deze spoorwegmagnaat en hoe ze zijn aandacht moet weten te houden.

Het gaat veel over de ontwikkelingen in de elkaar beconcurrende spoorwegfirma`s en of Lainie hun bijna failliete bedrijf kan redden. Het draaide dus niet alleen om de romance maar het had een hele leuke verhaallijn daarnaast.

8/10

Saskia, 05-08-2011


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 aug 2011, 15:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Allevier de Rhapsodys zijn best leuk. had ik eigenlijk niet verwacht maar ze zijn nog best "hip". :wink:

Ik bied ze te koop aan dus als iemand interesse heeft, geef maar een gil. Ik heb ze ook op marktplaats staan, daar staat ook een foto bij.

Groetjes Saskia


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling