Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 19 apr 2024, 00:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 08 jul 2011, 18:50 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Schelm, rokkenjager en gokker Oliver de Lacey heeft geleefd alsof elke dag zijn laatste was. En hoewel dat moment nu lijkt aangebroken - hij staat op het schavot met een strop om zijn nek - heeft hij geen spijt van zijn wilde jaren.

Lark leeft maar voor één ding: samen met haar protestantse geloofsgenoten strijden tegen de dodelijke terreur van de katholieke koningin Mary. Iets bevredigenders kan ze zich niet voorstellen, tot Oliver via het luik van de galg letterlijk haar leven binnen valt en ze hem naar een veilig onderkomen moet brengen.

De preutse dame en de levensgenieter moeten samenwerken - een schier onmogelijke opgave. Toch kan Lark niet ontkennen dat Oliver opwindende gevoelens in haar losmaakt, en Oliver op zijn beurt moet concluderen dat ook in een keurig meisje hartstocht schuilt.

Hoe hecht hun band werkelijk is, merken ze als ze worden verraden en ze elkaar voor altijd dreigen te verliezen...


Tja, de verwachtingen waren bij mij nogal hoog, na deel 1 te hebben gelezen.
En ik ben hiervoor vreselijk verwend geweest, met de verhalen van Christy Sanders :razz:
Dus eerlijk gezegd viel dit verhaal me een beetje tegen.
Ik had ook verwacht dat het begin op het schavot spannender zou zijn, althans naar mijn idee was daar meer uit te halen.
Kan ook niet echt zeggen dat ik Oliver de Lacey een spannende man vindt. En Lark ( wat een naam ) is zo'n preutse tante, ik hou toch meer van de dames met pit.
Ik mis ook de spanning tussen deze twee mensen, op een of andere manier kan ik m'n draai niet vinden in dit verhaal, terwijl er toch ook wel leuke humor in zit.
Aan het einde is het dan toch nog spannend, maakt nog een beetje goed.

Beoordeling: 6,5 :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jul 2011, 19:43 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
ooohhh ,wat jammer ik had me ook zo veheugd op deze....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 jul 2011, 21:50 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 17:14
Berichten: 2538
Woonplaats: Aalsmeer
Oh jammer. Toen ik je inleiding las dacht ik dat lijkt me een leuk verhaal.
Toch maar niet aanschaffen voorlopig. :wink:

Helene

P.S. Niet alles met een "Sanders" vergelijken hoor. Dan lees je straks helemaal niets meer. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jul 2011, 06:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Hélène schreef:
Oh jammer. Toen ik je inleiding las dacht ik dat lijkt me een leuk verhaal.
Toch maar niet aanschaffen voorlopig. :wink:

Helene

P.S. Niet alles met een "Sanders" vergelijken hoor. Dan lees je straks helemaal niets meer. :wink:


Nee dat klopt, ik word helemaal verpest :wink: :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jul 2011, 06:40 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Romkje. schreef:
ooohhh ,wat jammer ik had me ook zo veheugd op deze....


Maar het kan ook aan mij liggen hoor! Wil natuurlijk niet zeggen dat jij hem ook niet zo mooi vindt!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2011, 11:18 
ik vond het verhaal wel leuk zo ook de 2 hoofdpers. het vertrouwen in elkaar is wel een beetje matig maar Oliver is een leuke vent met humor. het verhaal over de tijd van de tudors en hun koning(in) had meer uitgewekt kunnen worden dat kwam in deel 1 meer over.


cijfer 7 op naar deel 3

Karin


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 jul 2011, 19:51 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Nou, ik ben benieuwd,....................


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling