Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 06:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24 mei 2011, 08:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Wie de koning beledigt, wordt gestraft. Zoals Stephen de Lacey, die wordt veroordeeld tot een huwelijk... met een dievegge!

Als een zigeunerin op blote voeten op zijn paard springt en weggaloppeert, aarzelt baron Stephen de Lacy niet: hij zet de achtervolging in. Meteen heeft hij spijt van zijn impulsieve daad, want Koning Henry VIII, die nog een appeltje te schillen had met Stephen, weet nu hoe hij hem een hak kan zetten: hij gebiedt hem om met haar te trouwen. Zo niet, dan gaat ze naar de galg.

Tot Stephens verbijstering is het ongewassen wicht niet eens dankbaar dat hij met haar trouwt, net zomin als ze onder de indruk is van zijn rijkdom. Ze beweert dat ze Juliana Romanov is, een Russische prinses, en dat ze op de vlucht is voor de bojaren die haar familie uitgemoord hebben.

Ongewild raakt Stephen steeds meer in de ban van zijn ongetemde, maar ook fascinerende en opwindende echtgenote. Helaas maakt een geheim - dat hij uit alle macht bewaakt - dat ze nooit echt zijn vrouw zal kunnen zijn, al beheerst de gedachte aan haar mooie lichaam zijn nachten.

Dan maakt een nieuw bevel van de koning een wreed eind aan alle dromen...


Juliana is een geweldige heldin, ze heeft humor, en is voor de duvel niet bang.
De eerste helft van het boek voelt alsof je erin mee speelt, of dat je toeschouwer bent van het verhaal.
Dan komt er een stuk waarin ik me een beetje irriteer aan Stephen, hij doet nukkig tegen Juliana, en is vreselijk eigenwijs als het de verzorging van zijn zoontje betreft.
Dit alles komt doordat hij ontzettend bang is om weer lief te hebben, maar het had iets minder langdradig mogen zijn.
Het laatste gedeelte is weer erg spannend, en eindelijk durft hij zijn liefde te verklaren aan Juliana.
Ik vind de rol van de zigeuners erg boeiend, het hele verhaal is op een mooie manier geschreven.
Er is weinig, en niet al te spannende erotiek aanwezig, maar dit stoort me niet.
De rol van Henri Tudor speelt als een rode draad door het verhaal, en geeft ook weer wat voor een koning hij was.
Heb zeer genoten van dit boek, en ben benieuwd naar het vervolg hierop.

Susan Wiggs - Uit naam van de liefde
Verkrijgbaar vanaf 14 Juni 2011 bij Harlequin

Beoordeling: 9


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2011, 09:04 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
klinkt goed :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2011, 10:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
klinkt idd heel goed :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2011, 10:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ah, mooi!

Ik ga er gauw aan beginnen,............. :harts: :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 mei 2011, 11:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Klinkt super :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 mei 2011, 09:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Juliana is een dame met pit en weet heel goed wat ze wil.
Stephen is een man ( tja dan weet je wel genoeg :wink: )
Beide hebben ze het nodige mee gemaakt in het leven ,maar Juliana weet er beter mee om te gaan dan Stephen.

Ik heb zeer genoten van de zigeuners in het verhaal !
Juliana vond ik SUPER !! Stephen de ene keer vond ik hem top en de andere keer stoorde ik me mateloos aan hem........ En wilde hem wel een schop onder zijn kont geven .Gelukkig kwam het uit eindelijk goed tussen Stephen en mij :wink:
En kan ik het verhaal waarderen met een 8,5.

Ik verheug me op deel 2.

Romkje mei 2001.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 mei 2011, 13:08 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Romkje. schreef:
Romkje mei 2001.


Goh! Jij bent wel errug lang lid hè? Eerder dan CD bestond (?) :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 mei 2011, 15:22 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Romkje. schreef:
Romkje mei 2001.


Goh! Jij bent wel errug lang lid hè? Eerder dan CD bestond (?) :mrgreen:


:mrgreen: stom stom ...................dat CD toen nog niet bestond ...........ik was maar opzoek naar jullie .............uiteindelijk toch gevonden .............in 2009 :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling