Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 19 apr 2024, 14:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06 feb 2011, 19:03 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Kapitein Logan Haggerty weet dat iedereen die de wateren van Pirates' Alley op vaart vogelvrij is. Als ze geënterd worden door een schip met een scharlakenrode vlag, is hij dan ook niet verbaasd. Tot ieders verrassing blijkt de beruchte zeerover Red Robert echter tot onderhandelen bereid: indien Logan een man-tot-mangevecht kan winnen is iedereen, behalve hijzelf, vrij om te gaan. Op het nippertje kan hij zijn tegenstander verslaan, en zo wordt hij de enige gevangene op het piratenschip.

In gevangenschap neemt zijn fascinatie voor de ongewone Red Robert met zijn toegewijde bemanning alleen maar toe, vooral wanneer hij ontdekt dat achter diens geheimzinnige façade geen jonge man schuilt - maar een vrouw! Een prachtige vrouw, die bovendien al jaren achter dezelfde nietsontziende schurk aan zit als hij. Hun beider zoektocht maakt echter algauw plaats voor iets heel anders...


Dit is een roman van Harlequin, en ik heb ergens eerder gelezen dat het boek zou tegen vallen.
Ondanks de meerdere schrijf fouten, heeft dit verhaal toch alles te bieden wat je in een piraten roman kan verwachten.
Ik kon regelmatig voelen, hoe het moet zijn geweest om op zo'n schip te hebben gevaren in die tijd.
De spanning om te worden aangevallen, of de woeste golven tijdens een storm.
De romantiek kabbelt een beetje mee in het verhaal, daar had ik zeker meer van verwacht.
Ik vind het ook jammer dat er niet meer 'spanning' is tussen Logan en Red Robert.
In het verleden heb ik toch altijd genoten van de boeken van Drake, maar hier mis ik vooral de aantrekkingskracht tussen de twee hoofdpersonen.
Verder is er ook wel met humor geschreven, en zijn de mede piraten niet zo meedogenloos als je zou verwachten. ( alleen als het niet anders kan )
En zijn ze zeer toegewijd aan hun kapitein.
Al met al leest het vlot weg.

Beoordeling: 7,5


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 feb 2011, 21:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ja, ik vond hem voor Drakes begrippen erg tegenvallen, betekend niet dat hij slecht is!
Je denkt gewoon bij Drake: Nou, weer een heerlijk, goed, fantastisch verhaal, denkend aan b.v. de Vikings Bruid :harts: ,..
maar dan is dit een gewoon leuk boek! :382:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling