Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 03:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 dec 2010, 16:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
Ik heb het boek net uit en ik moet zeggen dat was een van de slechts geschreven boeken die ik ooit heb gelezen, ik ben er met veel moeite doorheen gekomen, en ik ben er alleen maar doorheen gekomen omdat ik een boek altijd uitlees.. wat vonden jullie ervan?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 dec 2010, 16:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Coulter schrijft geen hoogvliegers vind ik. Vind de 'legacy'-boeken wel leuk, heb ik toen ik net met HR's begon een aantal keer gelezen.
De wilde baron was ook wel een redelijk leuk boek.

Ze schrijft middelmatig vind ik. Het is tijdverdrijf en ze zijn niet slecht vind ik, maar echt goed ook zeker niet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 dec 2010, 09:15 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
xtessaavdh schreef:
Ik heb het boek net uit en ik moet zeggen dat was een van de slechts geschreven boeken die ik ooit heb gelezen, ik ben er met veel moeite doorheen gekomen, en ik ben er alleen maar doorheen gekomen omdat ik een boek altijd uitlees.. wat vonden jullie ervan?


bij mij was dit net zo... :roll:

ik hou ook niet van coulter, de vrouw heeft bijna altijd problemen met sexualiteit en daar hou ik zeker niet van... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 28 dec 2010, 11:17 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
xtessaavdh schreef:
Ik heb het boek net uit en ik moet zeggen dat was een van de slechts geschreven boeken die ik ooit heb gelezen, ik ben er met veel moeite doorheen gekomen, en ik ben er alleen maar doorheen gekomen omdat ik een boek altijd uitlees.. wat vonden jullie ervan?


haha,...tja, ze heeft goeie en minder goeie boeken geschreven,...
zo is haar vikingserie heeeeeeelemaal geweldig en de songserie ook!
Maar sommige vertaalde zijn niet zo best nee,...............


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling