Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 29 maart 2024, 07:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 nov 2010, 18:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Sara Rawlings wordt na de dood van haar geliefde vader opgenomen in het huis van haar oom Sam Cantrell. Daar wordt ze geconfronteerd met de bittere strijd tussen Sam en zijn zoon Yancy.
De half Spaanse Yancy met zijn gevaarlijk glinsterende, bijna zwarte ogen wordt verteerd door een diepgewortelde haat jegens zijn vader en diens mooie echtgenote Margaret. Margaret was aan de jonge, wilde Yancy beloofd. Maar ze trouwde met zijn vader. Dit heeft Yancy haar nooit kunnen vergeven. En dan wordt de mooie, maar gemene Margaret dood aangetroffen en is Yancy verdwenen.
Sam besluit met Sara op papier een huwelijk aan te gaan. Alleen zo zal zij veilig zijn voor zijn arrogante zoon. Wanneer Sam overlijdt, ziet Yancy zijn kans schoon de erfenis van zijn vader binnen te halen en ontvoert hij Sara.
Zodra zij hem een zoon heeft geschonken zal hij zich ontdoen van deze eigenwijze, onstuimige vrouw. Maar Yancy heeft niet gerekend op de macht die Sara's schoonheid en lieflijkheid op hem uitoefenen.


Beoordeling:
Ik vond de achterkant niet zo uitnodigend om het boek te lezen. Gelukkig heb ik het toch gedaan! Het is een mooi boek dat leest als een trein. Er gebeurt veel en in een hoog tempo. De erotiek is goed en veelvuldig beschreven. Je merkt dat Sara van een meisje dat altijd erg beschermd is een zelfstandige vrouw wordt die ook haar eigen fouten onder ogen ziet. Yancy moet leren om weer een vrouw te kunnen vertrouwen.

Het enige nadeel aan het boek vond ik wederom het feit dat de intrige erg de boventoon voert en daarnaast dat Yancy en Sara wel erg vaak ruzie hebben om hele simpele misverstanden.

Toch vond ik het boek boeiend tot het einde en vond ik het mooi om te lezen hoe ze langzaam naar elkaar toegroeien en samen sterk staan voor een gezamenlijke toekomst.

7,5/10

Saskia, 2 november 2010


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2010, 19:25 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
yancy... ik dacht eerst dat het NANCY was :oops: ...

leuke beoordeling :382:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2010, 20:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
evelyne schreef:
yancy... ik dacht eerst dat het NANCY was :oops: ...


Had gekund maar ik heb nog nooit een HR gelezen over een lesbische relatie. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2010, 21:28 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 25 apr 2006, 22:47
Berichten: 3965
Woonplaats: Utrecht
Saskia schreef:
Had gekund maar ik heb nog nooit een HR gelezen over een lesbische relatie. :mrgreen:


in ieder geval heeft CL er geen vertaald maar ze bestaan volgens mij wel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 nov 2010, 10:10 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Had gekund maar ik heb nog nooit een HR gelezen over een lesbische relatie.

in ieder geval heeft CL er geen vertaald maar ze bestaan volgens mij wel


Als Cesar nu eens met mij in zee wil, dan krijgen jullie die lesbische relatie :mrgreen:
(Mirjan, Romkje,Karin, Monica en Marleen kunnen dat beamen :003: en Marleen vond het maar niks :wink: )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 nov 2010, 10:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Citaat:
Had gekund maar ik heb nog nooit een HR gelezen over een lesbische relatie.

in ieder geval heeft CL er geen vertaald maar ze bestaan volgens mij wel


Als Cesar nu eens met mij in zee wil, dan krijgen jullie die lesbische relatie :mrgreen:
(Mirjan, Romkje,Karin, Monica en Marleen kunnen dat beamen :003: en Marleen vond het maar niks :wink: )


Ik moest er gelijk aan denken :cool:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 nov 2010, 11:33 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2009, 10:15
Berichten: 1444
Woonplaats: Platteland
Nationale vlag:
Ireland
Nog nooit van lesbische hr's gehoord nee (Christy, je maakt me nieuwsgierig)

Is toch nog niet zo geintegreerd in onze tolerante samenleving als we denken :razz:

Ik heb eigenlijk nog nooit iets buiten CL gelezen, maar dit klinkt redelijk interessant. Misschien bij een volgend bezoekje aan de bieb :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 nov 2010, 17:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Citaat:
Had gekund maar ik heb nog nooit een HR gelezen over een lesbische relatie.

in ieder geval heeft CL er geen vertaald maar ze bestaan volgens mij wel


Als Cesar nu eens met mij in zee wil, dan krijgen jullie die lesbische relatie :mrgreen:
(Mirjan, Romkje,Karin, Monica en Marleen kunnen dat beamen :003: en Marleen vond het maar niks :wink: )


Ja, af en toe hoort dat er ook bij.
Het schoot mij ook gelijk door m'n hoofd.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling