Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 23 apr 2024, 20:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 nov 2010, 11:24 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Swear by the moon - Het is een stand alone maar er wordt wel melding gemaakt dat Tony Daggett en Arabella (Een bitterzoete herinnering- At long last)vrienden zijn van Patrick (Patrick heeft ook een huis in Amerika).

De zeventienjarige Thea Garrett doet het ondenkbare voor een aristocratisch meisje in het Engeland van 1778. Ze laat zich schaken door een charmante losbol. Een gebeurtenis die eindigt in een ramp voor alle betrokkenen.
Nu, tien jaar later, wordt Thea nog steeds achtervolgd door tragedie en schandaal. Zij durft geen enkele man meer te vertrouwen. Tot de knappe Amerikaan Patrick Blackburne haar pad kruist.
Hij is de enige die lang verborgen verlangens bij haar wakker roept en Thea geniet ervan hem verward en onzeker te maken. Maar durft zij nog te luisteren naar de stem van haar diep gewonde hart?


Beoordeling:
Richard is na een lang verblijf in Amerika weer in Engeland. Als hij Thea ziet is hij gelijk geinteresseerd. Dat ze een slechte reputatie heeft vind hij niet erg. Ze komen met elkaar in contact doordat ze allebei in hetzelfde huis zijn waar een man wordt vermoord. Ze besluiten de handen ineen te slaan en samen dit mysterie op te lossen. Maar het onderzoek brengt al snel ook hun levens in gevaar.

Ik vind in dit soort boeken vaak het onderzoek leidend en de romance maar bijzaak. Dat was ook hier het geval. De romance tussen Thea en Richard bloeit wel op maar de dingen die gebeuren passen goed tussen de ontwikkelingen van het onderzoek.

Toch kan Busbee wel goede verhalen schrijven en ze weet er toch wel een boeiend verhaal van te maken. Er is zeker voldoende spanning, erotiek is redelijk, helaas geen spitsvondige dialogen en een vrij onzekere heldin, Richard maakt weer veel goed door een heerlijke zelfverzekerde losbol te zijn.

7/10

Saskia, 1 november 2010


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 01 nov 2010, 14:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
Saskia schreef:
Ik vind in dit soort boeken vaak het onderzoek leidend en de romance maar bijzaak. Dat was ook hier het geval. De romance tussen Thea en Richard bloeit wel op maar de dingen die gebeuren passen goed tussen de ontwikkelingen van het onderzoek.



ik hou niet zo van busbee en amanda quick schrijft zo een beetje dezelfde stijl... :?
inderdaad het onderzoek is in hun boeken belangrijker dan de liefde en ik vind dat goede dialogen noodzakelijk zijn om een goed boek te vormen...
deze twee staan niet meer op mijn verlanglijst en de boeken die ik heb, zijn gelezen en zullen niet meer herlezen worden... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2010, 07:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik zie dat ik deze ook nog ongelezen in de kast heb staan.
Ik vind sommige van haar boeken wel erg goed, dus moet ook eens aan deze beginnen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2010, 08:44 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Ik vind Busbee goed ,maar deze heb ik niet gelezen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling