Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 22:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 sep 2010, 16:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 jul 2006, 09:57
Berichten: 779
Niet zo lang geleden kwam ik de Nederlandse vertaling van de "Desperate Duchess" van Eloisa James tegen in de bibliotheek. Volgens mij getiteld "Lady Roberta". Tot nu toe heb ik mij er nog niet toe kunnen zetten dit boek te lezen en heb ik alleen kleine stukjes gelezen.

Hebben andere mensen hier het boek wel gelezen? En zo ja hoe is het bevallen?

Net kwam ik er door een zoektocht op internet (en een plaatje van de Engelse cover) achter dat ik dit boek zelf in het Engels bezit. Ooit gekocht op het Boekenfestijn. :oops: :razz:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 sep 2010, 20:14 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 04 aug 2005, 22:13
Berichten: 5028
Nee, sorry nog niet gelezen en ook niet in mijn bezit. Boeide het verhaal niet dat je er in bleef steken?

Ik kijk voor beoordelingen altijd even op amazon. Daar krijgt dit boek 3 sterren, een middenmootje dus.

http://www.amazon.com/Desperate-Duchess ... 656&sr=8-1


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 dec 2010, 19:13 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 14 mei 2010, 13:10
Berichten: 218
het was opzich geen verkeerd boek, maar het enige wat ik me er echt nog van kan herinneren is dat ik mezelf vreselijk heb zitten ergeren aan het feit dat ze het kindje van een van de mannen op wie ze verliefd was steeds zat te verbeteren in zijn gedrag en praten, ik weet niet waarom maar het irriteerde me heel erg aan het boek. voor de rest was het een mooi geschreven boek met een leuk verhaal maar ik zal het boek geen tweede keer lezen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 jan 2011, 14:34 
ben er nog in bezig antwoord komt later wel

Karin


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 jan 2011, 15:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 mei 2006, 16:27
Berichten: 311
Vind het boek erg grappig en leuk weg te lezen! Hou zoiezo wel van de verhalen van Eloisa James. Lekker veel humor en de held is heerlijk, kindje is aandoenlijk en grappig en de helding is weer eens wat anders dan die moederlijke types. Best een verfrissing! :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jan 2011, 10:32 
nou hij is uit, wat zal ik zeggen??
ik vond dit boek minder goed dan de ESSEX sisters, verhaallijn is goed maar ik miste de spanning van de andere 2 hoofdrolspelers ik had dus gehoopt dat zij ook weer nader tot elkaar kwamen dus niet.
Roberta en Damon zijn een leuk stel en hij probeert de hele tijd om haar te krijgen wat dan ook lukt, erotiek is mooi gedaan.

cijfer:8-

Karin


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling