Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 25 apr 2024, 21:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 jul 2010, 11:06 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 21:18
Berichten: 345
Woonplaats: Zaanstad
Het bruidsbed Mireille Camel


Ja het is een geweldig boek en ik zit nu met een dilemma, want ik ben bij blz. 277.
Lees ik verder dan kom ik dichter bij dat ik hem uitlees, maar ik wil ook weten hoe het met Loanna gaat.
Maar het boek is goed geschreven, met veel details en in een prettige toon. Ook al gebeuren er somsverschrikkelijke dingen toch blijft het boek je boeien.
De sexuele relatie tussen Loanna en koningin Eleanora vond ik wat minder om te lezen, maar dit heeft niet de overhand in het boek.

Het verhaal speelt zich af rond 1000, Loanna van Grimwald is pas 15 jaar en wordt de hofdame van koningin Eleonora van Frankrijk. Zij moet zorgen dat de koningin uiteindelijk bij de engelse koning Hendrik terechtkomt en later de moeder wordt van koning Richard.
Loanna heeft magische krachten en stamt af van Merlijn.

Het is een dikke pil (425blz.) om te lezen en in een kleine letter, maar zeer de moeite waard. Het verhaal over Loanna is geweldig, en sfeervol, haar liefde voor haar koningin, haar troubadour, de ridder Denys en haar magie wordt mooi beschreven.

En volgens andere dames van het forum heeft het een happy end!
Dus ga ik toch maar nog even doorlezen!!!!!!!
De kaft is ook erg mooi, dus als je hem ziet liggen op een rommelmarkt voor een paar euro is hij zeker de moeite waard.
Helaas zijn haar overige boeken alleen in het frans verschenen, geloof ik dus voor mij blijft het bij dit ene boek, jammer want ze schrijft erg prettig.

Zeemeermin


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 jul 2010, 22:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Deze heb ik nog steeds in het plastic zitten.

Maar hij klinkt goed, k neem hem maar mee op vakantie :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jul 2010, 12:28 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2004, 17:01
Stemming:
Blij
Berichten: 5714
Woonplaats: Zeist
Nationale vlag:
Netherlands
Sonja schreef:
Maar hij klinkt goed, k neem hem maar mee op vakantie :wink:


Je zult van dit prachtige boek genieten! Het verhaal heeft een geweldige indruk op me gemaakt :382: !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 aug 2010, 16:08 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:45
Stemming:
Blij
Berichten: 2828
Woonplaats: Sneek
Nationale vlag:
Netherlands
Hanny schreef:
Sonja schreef:
Maar hij klinkt goed, k neem hem maar mee op vakantie :wink:


Je zult van dit prachtige boek genieten! Het verhaal heeft een geweldige indruk op me gemaakt :382: !


Laatst gekocht in Deventer op de boekenmarkt ,lijkt me ook erg goed :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling