Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 23:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 jul 2010, 12:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Haar Wilde Hart - Paperback


Het is 1461 en oorlogswolken pakken zich samen boven Engeland. Aan het hof van Henry VI raakt Alix Givet, de dochter van de lijfarts van koningin Margaret, in de problemen. Een baron uit Northumbria wil haar laten trouwen met zijn brute zoon. Haar plichtsgevoel jegens haar koningin en haar zieke vader dwingen Alix tot een liefdeloos huwelijk. Maar wanneer haar echtgenoot onverwacht overlijdt, vlucht Alix naar Schotland, waar zij zich aan de genade overlevert van een stoere Schotse krijgsheer.

Weet ze zijn koude hart te veroveren?


Een goed boek, was blij eindelijk weer een echte Small te lezen.

Wat me een beetje tegen viel dat ze op een gegeven moment erg lang over de schoonvader van haar bleef door zagen ( Sir Udolf )

Verder wel wat voorspelbaar, maar des niet te min een goed boek :382:
Veel erothiek voor de liefhebbers :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jul 2010, 22:33 
Offline
Lid
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 30 nov 2008, 23:42
Berichten: 52
Woonplaats: Almere
Hoewel dit boek mij vanaf het begin boeide en ik dit boek achter elkaar heb uitgelezen, miste ik een beetje de felheid in de karakters. Zowel Alix als Scott zijn zo ontzettend lief en rechtschapen.
Het verhaal heeft wel een paar onverwachte wendingen, ook wil je steeds doorlezen om te weten hoe het boek verder gaat. Maar desondanks zal ik dit boek niet gauw een tweede keer lezen.

Mijn waardering voor dit boek is een 7,5.

Marja, 17 juli 2010


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 maart 2013, 20:21 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb met veel genot dit boek gelezen, alhoewel het pas aan het einde voelde als een Small roman.
Dit komt inderdaad omdat de hoofdpersonen nogal "aardig en zacht " zijn. Het deel waarin de ex van Scott in beeld komt, is de schrijfstijl feller én vuriger, zeker wat betreft de erotiek. Ik vrees dat ik te veel aan onze Chris gewend begin te raken :mrgreen:
Toch is het een boek dat je niet makkelijk weg kan leggen, ook al heb ík het niet in één ruk uitgelezen. Maar dat had niets met het verhaal te maken.

Beoordeling : 8


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 maart 2013, 11:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
ik heb ze nog steeds niet gelezen de laatste 5 :oops:
kan me er nog niet toe zetten ondanks dat ze 1 van mijn favo"'s is :idea:

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 maart 2013, 10:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Mir:
Ik vrees dat ik te veel aan onze Chris gewend begin te raken


:mrgreen:


Het is erg, maar net als Karin, ben ik ook blijven steken bij Small, terwijl ik haar idd fantastisch vind.
Maar..., mijn grote liefde is nog altijd Jude Deveraux!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 maart 2013, 19:05 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 sep 2011, 09:51
Berichten: 647
Woonplaats: Dedemsvaart
wat is het dat ik er niet aan kom om deze te lezen??
is het verschillende liefdes/sex/intriges/enz
ik weet het niet maar ooit komt het goed met Small en mij :wink:

Karin


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 maart 2013, 21:18 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 23 jan 2005, 13:12
Berichten: 6114
Nationale vlag:
Netherlands
Onderstaande boeken met Skye O'Malley en nazaten zijn toch wel mijn favoriet van Small :wink:



De O'Malley Saga


Het lot van de liefde - Skye O'Malley
De belofte van de dageraad - All the sweet tomorrows
A love for all times
Sluier van de nacht - This heart of mine
Gedreven door hartstocht - Lost love found
Het vuur van haar verlangen - Wild Jasmine

Skye's Legacy


De onwillige bruid - Darling Jasmine
De geur van wilde rozen - Bedazzled
In de stilte van de nacht - Besieged
Een roos in de storm - Intrigued
Just beyond tomorrow
Drie vrouwenharten - Vixens


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 maart 2013, 08:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Heb in het verleden van de bieb behoorlijk wat boeken van haar gelezen, weet niet eens meer welke allemaal :roll:
Zie toevallig dat ik Besieged ook in de kast heb staan, ooit eens bij Boekenfestijn gevonden.

Wat grappig dat je over Deveraux begint Chris ! Die heeft toch wel een andere schrijfstijl dan Small, de meeste boeken zijn geweldig van haar :382: Haar mannen én vrouwen doen me ook wel denken aan die in jouw boeken :harts:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 maart 2013, 09:02 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Weet je meteen waar ik mijn "mannen" vandaan heb, Mir :382:

Deveraux beschrijft ruwe bolsters en blanke pitten....en zo heb ik zo ook het liefst :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 14 maart 2013, 09:11 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 21 mei 2008, 08:02
Berichten: 3479
Woonplaats: Sint-Michielsgestel
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Weet je meteen waar ik mijn "mannen" vandaan heb, Mir :382:

Deveraux beschrijft ruwe bolsters en blanke pitten....en zo heb ik zo ook het liefst :mrgreen:


Tja... wie niet ?? :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling