Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 26 apr 2024, 07:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 jun 2010, 15:58 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 19 maart 2006, 19:58
Berichten: 3218
Nationale vlag:
Netherlands
Hallo ik heb dus dit boek gelezen, en heb er van genoten :382:

Cate Nightingale woont met haar twee zoontjes in een klein afgelegen dorpje in Idaho, waar ze een Bed & Breakfast runt. Er komen niet veel gasten maar Cate kan de eindjes net aan elkaar knopen, mede met behulp van klusjesman Calvin Harris.

Op een ochtend blijkt de enige gast uit het Bed & Breakfast te zijn verdwenen. Niet veel later dringen gewapende mannen het huis binnen; ze eisen de persoonlijke eigendommen van de verdwenen gast op. Cate is in doodsangst en vreest voor haar leven - en dat van haar kinderen. Dan schiet Calvin te hulp en de mannen zoeken hun toevlucht in het omringende bos.

Maar dan begint de nachtmerrie echter pas echt. Het dorp wordt afgesloten van de buitenwereld en alle inwoners worden gijzelaars. Cate en Calvin zullen het samen tegen hun onbekende vijanden moeten opnemen...

Engelse titel is Cover of the night

Het is zoals elk boek van Linda Howard weer totaal iets anders als wat je daarvoor van haar hebt gelezen en dat vindt ik altijd wel leuk. Hoewel het ook kan tegen vallen is mijn ervaring
Maar ik vond dit weer een goed boek. Er zat ondanks de romantiek en spanning ook humor in en dat vind ik altijd prettig
Wat ik ook bijzonder vond aan dit boek is dat er voor 1 verhaallijn naar mijn mening een open einde is ontstaan, ik ben dus erg benieuwd of Linda Howard daar ooit nog wat mee gaat doen
Ze heeft in ieder geval altijd een levendige manier van schrijven waardoor de personen uit een boek echt voor je gaan 'leven'

groeten lalea
(07-06-2010)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jun 2010, 19:36 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 nov 2009, 14:11
Berichten: 1054
Woonplaats: Gent
mmmm. ik twijfelde maar misschien dat ik deze toch bestel ... :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jun 2010, 20:31 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ohhhhhh, mss ga ik hem nu toch pakken om te lezen,...........
klinkt echt leuk!!!!!!!!!!

Pfffffffffff, ik wil zoveel leuke lezen :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling