Forum ChasingDreams

Waar alle HR-fans van harte welkom zijn
Het is nu 28 maart 2024, 13:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 mei 2010, 22:42 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 13 jan 2007, 12:41
Berichten: 2464
Op het moment dat hij in haar fonkelende zeegroene ogen keek, verloor Rhys de Piaget zijn hart aan de jonge Lady Gwennelyn van Segrave. Maar Rhys, die door zijn legendarische optreden op het slagveld tot ridder is geslagen, bezit geen geld en geen land. Hij is geen partij voor de welgestelde Gwen, die tegen haar wil beloofd is aan Alain van Ayre, Rhys' stiefbroer.

Ook Gwen kan Rhys niet uit haar gedachten bannen en is vastbesloten hem niet te laten gaan. Juist als zij beiden aan hun lang gekoesterde verlangens toegeven, lijkt alles verloren: Alain van Ayre dwingt Gwen met hem te trouwen.

Ten einde raad besluit Rhys naar Frankrijk te vertrekken om fortuin te vergaren op het slagveld. Op deze manier hoopt hij zijn dappere Gwen uit handen van haar wrede echtgenoot te redden. Maar als de jaren verstrijken en Gwen niets meer van haar ware liefde hoort, wordt ze verscheurd door twijfel en angst. Zal hij ooit terugkomen om haar in zijn sterke armen te sluiten?


Het verhaal lijn bevalt me wel, maar de karakters komen niet altijd goed uit de verf.....Zo vind ik Rhys van een stoere ridder in een watje veranderen. Het heeft ook af en toe iets romantisch en lief maar dan weer iets te kinderachtig. Gwen weet wat ze wilt en haalt vaker de raarste dingen uit....

Het verhaal heeft redelijke portie humor, zeer weinig erotiek en een vleugje spanning.
Ik had er meer van verwacht

Beoordeling 7

Nicole d.d. 19-05-2010


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 mei 2010, 08:39 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 17 nov 2008, 21:16
Stemming:
Blij
Berichten: 2295
Woonplaats: Gorredijk
Nationale vlag:
Netherlands
Inderdaad, de erotiek is ver te zoeken bij Lynn Kurland. Dus daarom ligt dit boek bij mij op de ooit nog te lezen stapel. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 mei 2010, 17:41 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 feb 2006, 19:43
Stemming:
Blij
Berichten: 4502
Woonplaats: Lewedorp
Nationale vlag:
Netherlands
Ondanks dat de erotiek ver te zoeken is, vind ik haar boeken altijd erg mooi. Deze vind ik de minste van de 3 die ik heb, maar toch leuk. Ik mis de erotiek niet heel erg, het hoeft niet altijd op zn Smalls (om het zo ff te zeggen :razz: ) vind ik.
Smaken verschillen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 mei 2010, 19:46 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 11 apr 2009, 09:12
Stemming:
Cool
Berichten: 2507
Woonplaats: Beek
Citaat:
Miekje schreef:
Inderdaad, de erotiek is ver te zoeken bij Lynn Kurland. Dus daarom ligt dit boek bij mij op de ooit nog te lezen stapel.


Bij komt Lynn Kurland niet eens op de stapel :mrgreen:

Ik vind maar een boek goed van haar en daar weet ik niet eens meer de titel van...
Het ging over een ridder die blind was. Dit verhaal was zo mooi beschreven dat de erotiek inderdaad geen gemis was, maar...dat was dan ook een hele grote uitzondering.

Dus, sorry mw. Kurland, u bent me veel te braaf :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 mei 2010, 07:45 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 08 jun 2008, 13:38
Stemming:
Blij
Berichten: 1318
Woonplaats: heusden
Nationale vlag:
Belgium
dit komt me bekend voor, dacht dat ik hem ook gelezen had, maar heb hem blijkbaar zelfs niet :shock:
ik vind haar wel een goede schrijfster, maar het ontbreekt zoals eerder gezegd wel aan iets :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 mei 2010, 11:20 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 05 feb 2005, 22:37
Stemming:
Cool
Berichten: 7382
Woonplaats: Oostvoorne ZH
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb al haar boeken,...de onvertaalde engelse dus ook,...
maar ik was haar paranormale Ghostverhalen op een gegeven moment wel helemaal ZAT! :roll:
Het kasteel, en dan constant maar die geewsten,....nee,...niks voor mij,....

Toch heb ik al haar delen, want ze is best een goede schrijfster,.....
je moet ervan houden! Ze schrijft erg makkelijk :382:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 mei 2012, 06:19 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 06 nov 2004, 13:44
Stemming:
Blij
Berichten: 1690
Woonplaats: Horst aan de Maas (N-Limburg)
Nationale vlag:
Netherlands
Ik heb het boek net uit en het las lekker vlot weg. De humor in dit boek vind ik erg goed, voor in de laatste hoofdstukken waarin van alles bij elkaar komt.

Er had wat meer hartstocht in gemogen (ter compensatie nu een boek van onze Chris klaar gelegd :razz: ), maar op zich kon het verhaal ook zonder. Het deed me wel erg aan de Bouquet van vroeger denken, op het moment supreme wordt je de deur uit gegooid.....

Leuke rollen voor de familie, al hadden die wat meer uitgewerkt mogen zijn. Wie weet in de vervolgen....???

Al met al een heel leuk boek, maar geen boek om voor een tweede keer te lezen.

Mijn beoordeling: goed

Monique


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re:
BerichtGeplaatst: 04 mei 2012, 12:30 
Offline
Chasing Dreamer
Avatar gebruiker
Aantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lidAantal jaar lid

Geregistreerd: 03 apr 2007, 11:40
Berichten: 144
Nationale vlag:
Netherlands
Christy schreef:
Citaat:
Miekje schreef:
Inderdaad, de erotiek is ver te zoeken bij Lynn Kurland. Dus daarom ligt dit boek bij mij op de ooit nog te lezen stapel.


Bij komt Lynn Kurland niet eens op de stapel :mrgreen:

Ik vind maar een boek goed van haar en daar weet ik niet eens meer de titel van...
Het ging over een ridder die blind was. Dit verhaal was zo mooi beschreven dat de erotiek inderdaad geen gemis was, maar...dat was dan ook een hele grote uitzondering.

Dus, sorry mw. Kurland, u bent me veel te braaf :wink:


Ik sla deze ook maar over!
Hou wel van wat meer erotiek :wink: !


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling